LMAO: Little Boy and Girl Kiss For First Time

Remember your first kiss? Elliot and Bowie will remember theirs! They kissed on the lips and the little boy is so happy. My favorite part is where he nods hi...

Rating:
  • Currently 0/5 stars.

Views: 2112

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Alyssa on May 9, 2011 at 10:02pm
lol aww cute
Comment by blackneo on May 9, 2011 at 5:16am
wicked
Comment by Takyla (Tiki) Robinson on May 7, 2011 at 9:41pm
Hahaha that was cute, he was trippin out! They grow up so fast though.
Comment by Ms.Unaware Book "UnAware" Coming on May 7, 2011 at 12:27am
Uh-oh...hahaha...too cute....



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

millz shared NewMusic's blog post on Facebook
26 minutes ago
millz liked NewMusic's blog post JoJo Ft. Remy Ma - FAB. (Official Music Video)
27 minutes ago
Blaze liked Lloyd Banks's blog post New Fire!!! Lloyd Banks - Last Of A Dope Era Dying [#BlueFridays | TI50]
41 minutes ago
Steve Hamilton commented on NewMusic's blog post J. Cole - One Day Everybody Gotta Die (Lil Yachty Diss) (Music Video)
"Going hard with dabars well done ... j Cole"
1 hour ago
Steve Hamilton liked NewMusic's blog post J. Cole - One Day Everybody Gotta Die (Lil Yachty Diss) (Music Video)
1 hour ago
Steve Hamilton commented on ChasinDatPaper's blog post Lil Yachty Reacts To J Cole's "One Day Everybody Gotta Die" Diss: "Honestly, I Don't Give A F*ck. I Don't Listen To J. Cole." (Video)
"The reason why he is not botherd because he can't do nothing on wax or In th street.. He knows that it's a diss to him but he is taking the down low approach trying not look like taking a L yahct is not hip hop not rap he is a studio mic…"
1 hour ago
Epitome aka TheWarriorPrincess® commented on ChasinDatPaper's blog post Lil Yachty Reacts To J Cole's "One Day Everybody Gotta Die" Diss: "Honestly, I Don't Give A F*ck. I Don't Listen To J. Cole." (Video)
"I actually feel a little sorry for the kid. He may be getting money but at the cost of not getting respected as an artist of any type. From the little I have heard from him, his lyrical content is non existent meaning is all bs and his rhymes are so…"
1 hour ago
Epitome aka TheWarriorPrincess® commented on Lloyd Banks's blog post New Fire!!! Lloyd Banks - Last Of A Dope Era Dying [#BlueFridays | TI50]
"That was dope. He said, "We done came too far to have a setback. That bullsh*t ain't flyin. You done fell victim to all the lyin." Love it! Great to hear real rappers putting the bs pushers in their place! Hope they keep it coming!…"
2 hours ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy