Six-Fo's Comments

Comment Wall (384 comments)

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

At 9:25pm on August 13, 2010, ♥PiTbUlLs-wIfEy♥ said…
HaHa... it's alrite, i understand byeee then lol...:-D
At 1:06pm on August 11, 2010, MAJ said…
in Denmark we call it "Folkeskole" it´s a littel bit like high school (:
At 9:13am on August 10, 2010, Vera said…
yaa, but it's slooooow :) ok, ur choice, i know fcbk sucks sometimes, but i use it only for my "not-polish" friends hahaha
At 10:59am on August 9, 2010, Vera said…
yes, just 182 h this year and then 3 years of high school :) great perspective
hb facebook ?
At 8:09am on August 9, 2010, TU-TU4LYFE said…
Thank you!
At 7:10am on August 8, 2010, ♥PiTbUlLs-wIfEy♥ said…
Hell Yeahh it was da bst,, goin 2 upload da picz soon, but der like all of Nic Naitanui.. It was soo much fun we was winning but at da last 10sec da other team(lions) scored and we lost :-(..but My fiend kept pointin at Mark Lecra, and i kept shouting nic NAit everytime he walkd pastd us lol...thax 4 asking..how was ur weekend did u getup 2 much then ??
At 5:50am on August 7, 2010, MAJ said…
good to hear all so, yes us in Denmark is nice heh ;b
At 6:56am on August 6, 2010, Vera said…
well, yes "f****** home, sweet home" haha
i love my parents and my home, but they just drive me crazy sometimes, i guess u know what i mean, yeee ?
but you're in a better situation then me, i'm in my senior gymansium class in one month and i have a huge test :c !
cool music playing btw :)
At 2:55pm on August 5, 2010, MAJ said…
yes it is a nice place to live(: you shut come on holiday, and try it(:
-I haf it good, what abute you? (:
At 11:40am on August 3, 2010, ☆.•Nessa Fiddz•.☆ said…
Hahah naaah never beer!
anything sweet and very alcoholic ;)
At 9:26am on August 3, 2010, Vera said…
ooo so i'm just bk from italy and i'm soo sad bec i love this country, this camping and all the ppl so much :c.
now berlin and then prague.
hbu ?
p.s. rain here, f***.
At 11:41pm on August 2, 2010, miss cripsta said…
im good thanks and you sorry i havent been here much lately lol
At 10:04pm on July 31, 2010, ♥PiTbUlLs-wIfEy♥ said…
True,, it's still always gr8t 2 get a way now and again...ahh cool. howz ya friend ? did u have a gud time ??... lol i just cooked 4 my friends lol...xxx
At 5:42am on July 31, 2010, ♥PiTbUlLs-wIfEy♥ said…
i knw it da weekend yeahhhhh :-D..ahh skool jst been same old i hate it..... lol.. So did u have a gr8t time then ? it is always gr8t 2 take the timeout 2 look at da sencery...a pic only takes a sec ayy.......:-D xxxxx....u got any gud plans dis weekend ? after ur big holiday... :)
At 2:46pm on July 30, 2010, MAJ said…
I have just travling a round in Denmark (:
At 8:58am on July 30, 2010, MAJ said…
graet, i ust got home from holiday in 3 weeks ;D
what about you? (;
At 1:23pm on July 29, 2010, ☆.•Nessa Fiddz•.☆ said…
Hahah really,
ooooh typical!...German beer!!
i hate beer u kno hehe...awwe only 3 days..
next time come Sweden/London :P
x
At 6:17pm on July 27, 2010, ☆.•Nessa Fiddz•.☆ said…
Hahah true!!!

How was Germany!?...eyyy why didnt you pass by Sweden!???...hooow ruude hehe
What did u do there? and how long did u spend there?
xxx
At 9:25am on July 27, 2010, ♥PiTbUlLs-wIfEy♥ said…
Yeahh ur bak :-) lol. howz was it ?, hopin u had a gr8t time and all :-).. cant wait 2 hear how u got on ayy..Perth is da same old, lol. skool, friend and shopping..lol.. thaxx :-)
At 9:18am on July 27, 2010, ☆.•Nessa Fiddz•.☆ said…
Hey you,
loving ur profil pic :D
my weekend been good , a lot of clubbin with girlfriends and shopping what about u>
xxx



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

BlackEskimo commented on ChasinDatPaper's blog post Kurupt Goes Nuts When Asked About Kendrick Lamar's 'King Of NY' Line: "King Of New York Is A F*cking Movie. We Don't Want Your City!" (Video)
"This dude spazzed out as if he forgot the time he diss NY with Snoop. Plus he is from Philly. Same with 2Pac who was born in NY."
2 minutes ago
Derek Lemire commented on Derek Lemire's blog post SIG Muzik / @YaBoiiSig - "Nay Say" (Official Video)
"Dopeee"
12 minutes ago
Derek Lemire liked Derek Lemire's blog post SIG Muzik / @YaBoiiSig - "Nay Say" (Official Video)
12 minutes ago
Derek Lemire posted a blog post

SIG Muzik / @YaBoiiSig - "Nay Say" (Official Video)

Compton, CA native Sig Muzik just dropped this new visual for his freestyle turned banger "Nay Say."The rapper / singer mostly showcased his lyrical side on this one, but he also kills it with an amazing bridge about 2 minutes in. The video shows highlights of his college basketball career as well. Check out his R&B mixtape S.O.L. (Sex Over Love) at…See More
16 minutes ago
DJ KRILL posted a blog post
18 minutes ago
the enforcer commented on Besir Esati's blog post Fabolous Could Have Signed To G-Unit, Talks New York Hip-Hop, 'The Young OG Project' Album, Lack Of Respect He Gets & More On Ebro In The Morning (Video)
"Yall some haters 50 wouldve made mad money off fab during that time"
20 minutes ago
the enforcer liked Besir Esati's blog post Fabolous Could Have Signed To G-Unit, Talks New York Hip-Hop, 'The Young OG Project' Album, Lack Of Respect He Gets & More On Ebro In The Morning (Video)
21 minutes ago
class_act liked ChasinDatPaper's blog post Kanye West Signs American Apparel Model-Turned-Singer Kacy Hill To G.O.O.D. Music (Video)
21 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy