MS WET WET -DO YOU WANNA TASTE's Comments

Comment Wall (76 comments)

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

At 6:42pm on September 16, 2009, jason sonn said…
if ya p**** move for québec , for sure i wanna taste ur p**** girl
At 1:16pm on September 16, 2009, international kiki said…
At 12:55pm on September 16, 2009, young money said…
damm babe you r so sexy
At 9:46am on September 16, 2009, Thomas Scott Marshall said…
hell yea i want a taste
At 2:30am on September 16, 2009, Melvin Duret said…
can't get no better or wetter pretty girl
At 1:15am on September 16, 2009, T1 said…
f*** wit your boy
At 3:48pm on September 13, 2009, I GET MONEY said…
My Milkshake bring all the boyz and girls to my page.. Come get it!!
At 10:51am on September 13, 2009, d.blaks said…
y dont u have ne pics
At 9:07pm on September 11, 2009, Mz Industry Insider said…
If you ever interested in pursuing a music career i can help. I got connects.
At 10:08am on September 10, 2009, BLUE SWAG said…
yeah i'll taste you and do a lot more to
At 4:22pm on September 9, 2009, Yung Green of C.G.Ent said…
i 3eat it out tha frame dont play
At 4:08pm on September 9, 2009, king of jayess said…
hell yea i would love to taste u sexy
At 3:55pm on September 9, 2009, smokeyoshi said…
holla atcha boy
At 6:25am on September 9, 2009, POC (KNOCCOUT ENT.) said…
I WANT A TASTE MA GIVE AN ADD TO ME :)
At 10:48pm on September 8, 2009, bulletproof said…
lol isee you ma
At 10:44pm on September 8, 2009, Jamel duane said…
join babs-place.com thanks[ barber and beauty salon place.com]
At 4:55pm on September 8, 2009, rashad brown said…
u r so sexy
At 2:31pm on September 8, 2009, TOKER said…
WHATS GOOD WET WET??
At 7:58am on September 8, 2009, Murf said…
hey sexy lookin good Ma
At 7:23am on September 8, 2009, Event One said…
yo wud up
peep my trax hollah



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

CMLapse Ent. posted blog posts
5 minutes ago
JAY commented on Stackerdecks.com's blog post Young Thug 'No, My Name is JEFFERY' album cover is getting the Internet treatment you knew it would.
"He's done. Let's shut him down. If love hip hop, let's shut him down for hip hop. Real talk. Let's not let this fool brain wash our kids."
10 minutes ago
CMLapse Ent. liked CMLapse Ent.'s blog post Teddy Ted - "My New B****"
32 minutes ago
Hazel Auger commented on Ousmane's video
59 minutes ago
F***THEWORLD commented on Stackerdecks.com's blog post Young Thug 'No, My Name is JEFFERY' album cover is getting the Internet treatment you knew it would.
"Black ppl SMH this whole gay rap s*** started with those 2 negroes Lil Wayne and that dude that he calls daddy (Supergay, I wouldn't even call my own dad that) were known for kissing. The L race!"
1 hour ago
Eddy commented on Stackerdecks.com's blog post Young Thug 'No, My Name is JEFFERY' album cover is getting the Internet treatment you knew it would.
"@chronicsmokescrack is this tape worth downloading or nah LMAO Young F@g needs to stop smmfh"
2 hours ago
Derek Lemire posted a blog post

StevieMacDaLogo - Gotta Keep Grindin (Official Video)

Philadelphia artist StevieMacDaLogo has an anthem for all the hustlers and go getters. Check out "Gotta Keep Grinding" now: SoundCloud SteviemacthelogoTwitter @SteviemacthelogoSee More
2 hours ago
OLDDOG commented on ChasinDatPaper's blog post 50 Cent x Big Boy TV: Talks 'Power' Sex Scene, The B.M.F. Project, Jimmy Henchman Being Behind The Game Beef, Not Backing Donald Trump, Amber Rose Claiming She Was Offered A 'Power' Part (Video)
"Where is street king Immortal ?"
3 hours ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy