Young Jeezy - "All White Everything" - Hot or Not!

Image and video hosting by TinyPic


















Thisis50 New Music
Blog / Twitter / Facebook / YouTube

Views: 149

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Cobret Joe on June 18, 2010 at 11:02pm
N**** F*** HO GOTTI...LMAO JEEZY STARTED THIS S*** F*** GOTTI AND GUCCI NON RAPPIN A** N*****! JEEZY IS THE TRUTH AND BEEN THAT SINCE HE HIT THE SCENE
Comment by LEGAC AIRE on June 18, 2010 at 2:07pm
MMMMMmmmmm GUCCCI YELLOW SONG......JEEZY WHITE SONG.....MMMMMMMM? LOL
Comment by Koolie on June 18, 2010 at 6:35am
Wooooo!
Comment by birdman850 on June 18, 2010 at 2:31am
JEEZY DID NOT STILL GOTTIS STYLE PLZ LETS BE SERIOUS!!!!!!!! S*** GO STUPID HARD!!! IM WASHIN THA OL SKOOL GP IN THE MORNIN AND RIDIN THRU DA CITY BANGIN THIS S***!!!!
Comment by knowledge †-the truth-† on June 17, 2010 at 9:13pm
lmao @ at wanna be G-Unit Soldier... how do u know this song wasnt recorded b4 'look in the mirror' from yo gotti..? dont assume anything u dumb a**... maybe yo gotti took his 'swagga'...
Comment by G-Unit_Soldier_420 on June 17, 2010 at 7:40pm
MR.COCAINE GOTTI ALL I DO IS SET TRENDS! WHITE ON WHITE LENS WIT THA FISHSCALE FINS. DAMN JEEZY U STOLE YO GOTTI SWAGGA
Comment by WE.SMOKE GOOD.ZA.NATION on June 17, 2010 at 7:31pm
JEEZY DA O.G OF THAT TRAP S***,ROCKO WHOLE STYLE CAME FROM JEEZY.LO A** TO...ONLY N**** F****** WIT JEEZY ON IT IS DRO ALL DAY.YO GOTTI THAT DEAL TOO.EVENTUALLY THOUGH ALL THAT TRAP S*** GONNA FADE.THIS S*** BANGING THOUGH.
Comment by Richard Black on June 17, 2010 at 6:16pm
He so ripped off Yo Gotti............smh
Comment by b4world on June 17, 2010 at 5:00pm
THIS IZ THE NEW REDNECK N KKK NATIONAL ANTHEM.
Comment by w on June 17, 2010 at 4:50pm
Young Jeezy...the s*** he's droppin last time is harddddd trap or die II this s***.....hardddddddddddd Goin Hardddddddd...



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

MR TOP NOTCH commented on ChasinDatPaper's blog post Beanie Sigel On Why Meek Mill Is Mad At Drake: "You Looked At Nicki Minaj & Asked 'You F*cked That N*gga?' & She Ain't Answer The Way You Wanted Her To." Talks Getting KO'd (Video/Audio)
"Why would 50 give meek any time, he catching Ls all over, the jobs already done"
35 minutes ago
Ms Rivercity posted blog posts
40 minutes ago
MR TOP NOTCH commented on Lloyd Banks's blog post Lloyd Banks - AON : LIU (All Or Nothing : Live It Up) [FREE DOWNLOAD] [TI50]
"Lyrically, can't be fuked with, but some of these beats are just noise, too much going on when you that lyrical, lyrically, I'm mind blown"
43 minutes ago
MR TOP NOTCH commented on NewMusic's blog post Dej Loaf - Beef N Broccoli (Audio)
"Zero fux"
53 minutes ago
MR TOP NOTCH commented on ChasinDatPaper's blog post Beanie Sigel On Why Meek Mill Is Mad At Drake: "You Looked At Nicki Minaj & Asked 'You F*cked That N*gga?' & She Ain't Answer The Way You Wanted Her To." Talks Getting KO'd (Video/Audio)
"@my comment...somehow you failed to filter through that brain that beans didn't even know he was on a diss song, stay d*** chasing"
54 minutes ago
QuEeNsFiNeSt commented on ChasinDatPaper's blog post Beanie Sigel On Why Meek Mill Is Mad At Drake: "You Looked At Nicki Minaj & Asked 'You F*cked That N*gga?' & She Ain't Answer The Way You Wanted Her To." Talks Getting KO'd (Video/Audio)
"It'll be some s*** if beanie Sigel get fif on a track cause at the end of the day meek threw shots at 50"
1 hour ago
Lisa Deez posted blog posts
1 hour ago
YK commented on ChasinDatPaper's blog post Beanie Sigel On Why Meek Mill Is Mad At Drake: "You Looked At Nicki Minaj & Asked 'You F*cked That N*gga?' & She Ain't Answer The Way You Wanted Her To." Talks Getting KO'd (Video/Audio)
"Drake watched this interview with a smile on his face"
1 hour ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy