Young Berg's Transformers chain thrown in a river!? (VIDEO INSIDE) FAKE OR REAL?!

First was Whoo Kid,

then Soulja Boy



And now the chain was thrown in a f***** river, wonder what Yung Berg thinks about this

Views: 2436

Tags: Berg, Transformers, Young, a, chain, in, river, thrown

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by GreenI$$$ on June 20, 2010 at 10:28pm
N DEN LATER MAKE IT INTO A MOVIE. LOL
Comment by GreenI$$$ on June 20, 2010 at 10:25pm
DAT CHAIN HAD SUCH A JOURNEY. U CAN PROBABLY WRITE A BOOK ABOUT DAT DAMN CHAIN
Comment by J-Scrilla on June 20, 2010 at 3:59pm
thats foul son haha
I almost feel bad for that n****
Comment by stevo on June 20, 2010 at 2:18pm
plus the one whoo kid holding you can see his tee through the eyes s*** the eyes aint even the same shape..the one the youngin allegedly throws in the river looks exactly like the one S.BOY is holdin up...either way some stupid s***..all that exaggerated jewelry is kinda played out why you feel the need to bring that attention to yourself???makes no sense..always remember the wolves are always watchin..
Comment by stevo on June 20, 2010 at 2:11pm
chay right the chain whoo kid is holding isnt the same as the one soldier boy holding up look real close most def not the same chain
Comment by Jakez on June 20, 2010 at 10:53am
lol this chain is Yung Berg's or whatevers entire career hanging! Only thing keeping his name alive at all..
Comment by M.K.J... on June 20, 2010 at 10:05am
WHO CARES ABOUT THAT FAKE A** CHAIN,THAT COULD BE ANYBODY CHAIN...
Comment by Jason on June 20, 2010 at 9:45am
nah man these lil b****** didnt throw the chain,clearly bad editing and just before he threw it he was holding something under the chain,and in the slow mo you cant see a chain hanging off whatever he threw..n***** is p****!!! why ya gota waste my time wit dis s***
Comment by Ernest W on June 20, 2010 at 3:35am
its a cd with a chain around it! and they popped in the split second when hes acting like he was actually going to throw the real chain
Comment by Bob on June 20, 2010 at 1:24am
bra bro n***** sound like chickens



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

FUCCOUTTAHURRDA1ULUV2HATE! commented on NewMusic's blog post Chief Keef - 'Zero To Two Fifty'
"Chiraq"
3 minutes ago
FUCCOUTTAHURRDA1ULUV2HATE! commented on NewMusic's blog post Gucci Mane - 'Young N*****' ft. Fetty Wap & Jadakiss + 'Parking Lot' ft. Snopp Dogg
"Free Gucci"
4 minutes ago
Homer Simpson commented on ChasinDatPaper's blog post 2nd New York Prison Escapee Caught. In Critical Condition After Being Shot (Video/Pics)
"@united-gs The guy was shot in the chest/torso and he survived. Just because he survived, people like you have to make some dumb a** racial comments for no reason? lol."
27 minutes ago
Banko commented on ChasinDatPaper's blog post LOL: Jack Thriller & More On Will & Jada's Open Marriage: "Sometimes It Ain't Viagra We Need. We Need New P*ssy" (Video)
"Jada Pinkett p**** is all i need. Will still thinkin like a rapper!"
34 minutes ago
di commented on Besir Esati's blog post Method Man "The Meth Lab" (Album Cover/Tracklist)
"wu-tang is wu-tang all their solo albums have the rest of the crew on it to bring that wu experience"
1 hour ago
Alamgir Singra posted a status
1 hour ago
Inspired Lifestyles commented on Besir Esati's blog post Method Man "The Meth Lab" (Album Cover/Tracklist)
"Meth already said in an interview he wanted to feature the new cats from shaolin on this album, that's why all the features."
1 hour ago
sincere liked NewMusic's blog post Big Sean - Play No Games ft. Chris Brown, Ty Dolla $ign (Official Music Video)
1 hour ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy