Yelawolf - Trunk Muzik Returns [Free Mixtape Download]

 

Catfish Billy delivers on his promise to drop the new mixtape, Trunk Muzik Returns. The project contains 10 new songs with features from Raekwon, Killer Mike, Paul Wall, A$AP Rocky and Big Henry.

 

 

 

Download Here

 

Views: 4556

Tags: -, Download], Mixtape, Muzik, Returns, Trunk, Yelawolf, [Free

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by S.O.S. aka Mr. Do His Thing on March 16, 2013 at 4:47pm
Badass s*** here, nice effort from Yela all the way.
Comment by juan on March 15, 2013 at 11:04pm
Pretty dope!! hes a unique artist!
Comment by Slimturk on March 15, 2013 at 12:39pm
Im heading to www.slumerican.com to download his tape :D -- Yelawolf is awesome!!
@slimturk -- follow me on twitter like my other 98,000+ followers #teamfollowback
Comment by sergio on March 15, 2013 at 12:28pm
it wasnt even close to his first one it was kinda wack



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Dirty South commented on ChasinDatPaper's blog post LOL: 50 Cent Challenges Floyd Mayweather Jr To Read 'The Cat In The Hat' Or A Harry Potter Book (Video)
"Lol! That s*** was funny. He saidJimmy Kemmel's name because he knows Jimmy will air this video as soon as he find out about it. Haha@the guy who said 50 cant make a hit. Have you seen his shows tard? 50 tours everywhere that your favorite…"
12 minutes ago
Rucku$ commented on ChasinDatPaper's blog post Talib Kweli Argues With CNN's Don Lemon Over The Media's Coverage Of Michael Brown. Threatens To Walk Away From Interview [Video]
"Here's real talk 100%. People that have gotten shot and killed have had the attitude of talib kweli, nobody would shoot a person like don lemon. He stayed calm during the whole argument like a person. Think about what I'm saying before you…"
22 minutes ago
NewMusic's 7 blog posts were featured
25 minutes ago
ChasinDatPaper's 5 blog posts were featured
25 minutes ago
NewMusic posted blog posts
31 minutes ago
LL TaF commented on ChasinDatPaper's blog post LOL: 50 Cent Challenges Floyd Mayweather Jr To Read 'The Cat In The Hat' Or A Harry Potter Book (Video)
"ROFL"
32 minutes ago
T.j. Hall commented on ChasinDatPaper's blog post LOL: 50 Cent Challenges Floyd Mayweather Jr To Read 'The Cat In The Hat' Or A Harry Potter Book (Video)
"haha"
34 minutes ago
Lux commented on ChasinDatPaper's blog post LOL: 50 Cent Challenges Floyd Mayweather Jr To Read 'The Cat In The Hat' Or A Harry Potter Book (Video)
"LMFAOOOOO ayee 50 is probably the funniest rap n**** ever real talk. He may not be able to make a hit these days but he damn sure can make a n**** laugh."
36 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy