Well Damn! Rapper Rick Ross Exposed As A Fake Freemason & Identity Thief By Mark Dice [Video]

 

Video After The Jump

 

Mark Dice is a media analyst, political activist, and author who, in an entertaining and educational way, gets people to question our celebrity obsessed culture, and the role the mainstream media and elite secret societies play in shaping our lives.

 

In his latest video Mark exposes Rick Ross for in his words being a "Fake Freemason, Flabby Fat Slot and Identity Thief."

 

 

 

Peep the video below. Spotted at ForbezDVD

 

 

 

 

Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube

Views: 48208

Tags: &, A, As, By, Damn!, Dice, Exposed, Fake, Freemason, Identity, More…Mark, Rapper, Rick, Ross, Thief, Well, [Video]

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by joshua on December 4, 2012 at 12:14am
how is diddy a loser and he making money more than all these fools lmao d*** sneeze
Comment by January Jonez on December 3, 2012 at 11:49pm
Isn't every entertainer pretending to entertain for our amusement. They are characters playing their part in this roll of hip hop puppetry.
Comment by Jason Nipper on December 3, 2012 at 11:36pm
rick ross is an unreal rapper.. everyone has to admit they bounce their head to this fat f***... he's the Rick Flare of rap.. he's the incredible hulk, he's the Michael Clarke Duncan of Greenmile, he's the James Earl Jones of Lion King "Mufasa" .. he's the jamal woolard reincarnation of biggie.... point being he's one great ACTOR
Comment by Darker on December 3, 2012 at 11:22pm
Haha "pathetic pig-headed poser"! This guy is hilarious!
Comment by Darker on December 3, 2012 at 11:14pm
LOL at the description at the start: "The fat and flabby fraud rap star"! Ha, that should be his new rap name lmao!
Comment by Anthony Pearson on December 3, 2012 at 10:52pm
FAKE A** RAPPER,FAKE A** FREEMASONS,FAKE A** DRUG DEALER. DAMN ROSS WHATS NEXT N****!
Comment by Versa on December 3, 2012 at 10:46pm
At least I can say I never have brought a single song of that fat fraud LOL.
Comment by Bizzy on December 3, 2012 at 10:35pm
It's funny. You would NOT see this video on worldstarhiphop.com lol
Comment by Realest97 on December 3, 2012 at 9:36pm
Finally a person with an intelligent mind and with factual information... if anybody at all in internet world disagrees with this guy, your clearly in denial. Backs it up with not opinions but with FACTS! so with that being said, ignorance is curable but stupidity is forever.
Comment by SuperDiva on December 3, 2012 at 9:23pm
Well thats sad. Thanks Mark Dice...and I will be extending this video tomorrow on www.youtube.com/bloggin215. Like I promised you guys ...and did... give you the video about 50Cent's new song/video My Life I'll be speaking on this as well. Check out my site www.youtube.com/bloggin215 and thanks for the views thisis50 fans -SuperDiva



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Aahana Gupta commented on Aahana Gupta's photo
Thumbnail

**~game01~**LIVE STREAMING~!Memphis Grizzlies vs Oklahoma City Thunder Live NBA Game Online 19/4/2014

"It really is that simple to watch Memphis Grizzlies vs Oklahoma City Thunder live free stream online tv. watch Memphis Grizzlies vs Oklahoma City Thunder live stream online, Share this link with Yours friends, let them know that online live stream…"
3 minutes ago
TWITTER.COM/MCPRESSUREBABY posted a status
"Take 15% OFF ALL ORDERS! One Day Only! Use Code: ZEASTEREGG4U At: http://www.zazzle.com/mcpressure (ends 3am est 4/20) Happy Easter!!!"
5 minutes ago
Aahana Gupta commented on Aahana Gupta's photo
Thumbnail

**~game01~**LIVE STREAMING~!Atlanta Hawks vs Indiana Pacers Live NBA Game Online 19/4/2014

"Watch Atlanta Hawks vs Indiana Pacers online streaming without any required hardware and software! Join us and enjoy online tv on your PC. At least You can relax and have a rest. All links to the streams for Atlanta Hawks vs Indiana Pacers stay…"
19 minutes ago
Aahana Gupta commented on Aahana Gupta's photo
Thumbnail

**~game01~**LIVE STREAMING~!Atlanta Hawks vs Indiana Pacers Live NBA Game Online 19/4/2014

"It really is that simple to watch Atlanta Hawks vs Indiana Pacers live free stream online tv. watch Atlanta Hawks vs Indiana Pacers live stream online, Share this link with Yours friends, let them know that online live stream Atlanta Hawks vs…"
20 minutes ago
Dial-Tone commented on NewMusic's blog post Indie Artist Of The Week: Yahiness - 95 Freestyle/Flowers (Official Music Video)
"Dope"
24 minutes ago
Dial-Tone liked NewMusic's blog post Indie Artist Of The Week: Yahiness - 95 Freestyle/Flowers (Official Music Video)
25 minutes ago
Bijou BAKSON commented on ChasinDatPaper's blog post Ma$e Sued For $240K By Model Stephanie Rao For Stealing Her IG Photo For His 'Why Can't We' Single Cover
"For somebody who's been in this game for so long this is kinda petty, don't you agree?"
28 minutes ago
THUNDER CRACKER commented on NewMusic's blog post Future Ft. Kanye West - I Won (Official Music Video)
"oh this must be the "No Trophy A** Hand Mackin' Only Section lol step ur hate up"
33 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy