Well Damn! Rapper Rick Ross Exposed As A Fake Freemason & Identity Thief By Mark Dice [Video]

 

Video After The Jump

 

Mark Dice is a media analyst, political activist, and author who, in an entertaining and educational way, gets people to question our celebrity obsessed culture, and the role the mainstream media and elite secret societies play in shaping our lives.

 

In his latest video Mark exposes Rick Ross for in his words being a "Fake Freemason, Flabby Fat Sloth and Identity Thief."

 

 

Peep the video below. Spotted at ForbezDVD

 

 

 

 

Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube

Views: 49229

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by joshua on December 4, 2012 at 12:14am
how is diddy a loser and he making money more than all these fools lmao d*** sneeze
Comment by January Jonez on December 3, 2012 at 11:49pm
Isn't every entertainer pretending to entertain for our amusement. They are characters playing their part in this roll of hip hop puppetry.
Comment by Jason Nipper on December 3, 2012 at 11:36pm
rick ross is an unreal rapper.. everyone has to admit they bounce their head to this fat f***... he's the Rick Flare of rap.. he's the incredible hulk, he's the Michael Clarke Duncan of Greenmile, he's the James Earl Jones of Lion King "Mufasa" .. he's the jamal woolard reincarnation of biggie.... point being he's one great ACTOR
Comment by Darker on December 3, 2012 at 11:22pm
Haha "pathetic pig-headed poser"! This guy is hilarious!
Comment by Darker on December 3, 2012 at 11:14pm
LOL at the description at the start: "The fat and flabby fraud rap star"! Ha, that should be his new rap name lmao!
Comment by Anthony Pearson on December 3, 2012 at 10:52pm
FAKE A** RAPPER,FAKE A** FREEMASONS,FAKE A** DRUG DEALER. DAMN ROSS WHATS NEXT N****!
Comment by Versa on December 3, 2012 at 10:46pm
At least I can say I never have brought a single song of that fat fraud LOL.
Comment by Bizzy on December 3, 2012 at 10:35pm
It's funny. You would NOT see this video on worldstarhiphop.com lol
Comment by Realest97 on December 3, 2012 at 9:36pm
Finally a person with an intelligent mind and with factual information... if anybody at all in internet world disagrees with this guy, your clearly in denial. Backs it up with not opinions but with FACTS! so with that being said, ignorance is curable but stupidity is forever.
Comment by SuperDiva on December 3, 2012 at 9:23pm
Well thats sad. Thanks Mark Dice...and I will be extending this video tomorrow on www.youtube.com/bloggin215. Like I promised you guys ...and did... give you the video about 50Cent's new song/video My Life I'll be speaking on this as well. Check out my site www.youtube.com/bloggin215 and thanks for the views thisis50 fans -SuperDiva



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Besir Esati's blog post was featured

Busta Rhymes, Joell Ortiz & The Roots Perform “My Shot” On ‘The Tonight Show’ Starring Jimmy Fallon

The Roots, Busta Rhymes and Joell Ortiz were the musical guests on The Tonight Show Starring Jimmy Fallon where they joined forces to perform ‘My Shot’ collaboration from The Hamilton mixtape project.Watch the performance below.…See More
2 minutes ago
G-Unit Promotions's blog post was featured

Dope Battle: Tsu Surf vs Shotgun Suge [Video]

Check out this crazy battle between Newark battle legends, Tsu Surf & Shotgun Suge. Who do you think won?Follow JBettis420 Instagram/TwitterSee More
2 minutes ago
NewMusic's 6 blog posts were featured
2 minutes ago
NewMusic posted blog posts
4 minutes ago
TI5 posted a blog post

Rapper Big Syke Tupac Friend dies at 48

Legendary rapper Big Syke was found dead in his home in Hawthorne, California, late Monday night. According to TMZ.Big Syke, whose real name was Tyruss Himes, had struggled with heart and obesity issues in the past.  He was 48.See More
5 minutes ago
ThaKid520 commented on ChasinDatPaper's blog post Beyonce Leads Pack With 9 Grammy Nominations. Drake, Rihanna & Kanye West Each Nab 8
"Y'all hear that Shia dissing Soulja boy? How we get an actor checking rappers? The unit let clowns run hip hop"
9 minutes ago
MrArcherthePromoter liked G-Unit Promotions's blog post Dope Battle: Tsu Surf vs Shotgun Suge [Video]
14 minutes ago
Jus P commented on ChasinDatPaper's blog post Frequent Tupac Shakur Collaborator Big Syke Dead At 48
"Damn RIP"
18 minutes ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy