Watch Alicia Keys Sing The National Anthem @ Superbowl XLVII (Video)

Alicia Keys Superbowl 2013

Alicia Keys performed the national anthem at this year's Super Bowl -- won by the Baltimore Ravens.

Video after the break..

Views: 3249

Tags: 2013, XLVII, alicia keys, anthem, live, national, online, superbowl, video, watch

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by AFGun KinG on February 4, 2013 at 4:53pm
now this a girl with actual talent who aint gotta ho out to sell records
Comment by 1THUG aka Ya INNERNET TUFF GUY!! on February 4, 2013 at 12:56pm
a. keez cannot sing for real!!
Comment by 1THUG aka Ya INNERNET TUFF GUY!! on February 4, 2013 at 12:55pm
betch sound like a constipated sea lion!!
Comment by acha franklyn on February 4, 2013 at 9:39am
Ohhh boy look at the crowd damn
Comment by NATE \m/ (-_-) \m/ on February 4, 2013 at 9:18am
#SK Street King Was @Super Bowl
Comment by bittersweet on February 4, 2013 at 9:09am
I know....looks like SHE'S got a football helmet on!!
Comment by Christopher Casparro on February 4, 2013 at 8:55am
Everything was good about this but her hair, what is that called?
Comment by Looking for Class on February 4, 2013 at 1:30am
That thang so THICKKKK!!!!!!
Comment by immortal805 on February 4, 2013 at 1:19am
f*** all you 49ers fans HAHAHA
Comment by Jonny G. on February 4, 2013 at 1:17am
Beautiful.



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

BED ROC commented on Mixtape Weekly's blog post Nas x L.A. Leakers - Skillmatic (Free Mixtape Stream/Download)
"Dope"
30 minutes ago
the enforcer liked NewMusic's blog post PeeWee LongWay Ft. A$AP Rocky - Servin' Lean (Remix) Listen/Download
32 minutes ago
Steve Caissy commented on ChasinDatPaper's blog post 50 Cent x Hot 97: Talks Troy Ave, G-Unit, The Game, Jay Z, Rick Ross, SMS Making Audio Products For Disney, WSHH, Al Sharpton, Jimmy Henchman, MJ & More *UPDATE* [Extended Video Footage Added]
"Nice interview!"
33 minutes ago
NatashaG posted a status
"Everything you’ve ever wanted is on the other side of fear. –George Addair"
57 minutes ago
John VeNOM posted a blog post

Larry David & Daniel Barnett Are two of the Strongest Men I know.

I am now running at 100% percent positivity , even though I got my assassin's and ninja's on the block with that work and my O.G. nigg*'s mackin' , trappin , and pimpin' as usual;So I am here now declaring that Mr. David is One the most creative Directors, Producers, Actor's and comedians to ever walk the earth and to ever…See More
1 hour ago
the236general commented on ChasinDatPaper's blog post Drake Tries To Diss Jay Z & Fails? You Decide. "Jay Z Is Somewhere Eating A Fondue Plate" [Video]
"He should stick to being a cheerleader, minus his failed diss...he ain't ever gonna see that Jay-Z type of numbers in his bank account. should prolly worry about gettin rights to his publishing before he talk on anyone else lmao his money gonna…"
1 hour ago
BIGMACATTACK commented on ChasinDatPaper's blog post Drake Tries To Diss Jay Z & Fails? You Decide. "Jay Z Is Somewhere Eating A Fondue Plate" [Video]
"not a drake fan but drake had a sick response for Jay-Z on Draft Day..."
1 hour ago
Swift-o commented on ChasinDatPaper's blog post Drake Tries To Diss Jay Z & Fails? You Decide. "Jay Z Is Somewhere Eating A Fondue Plate" [Video]
"That's the best you can do? Lmao. Jay will turn YOU into fondue ol velveta a** biiiitch."
1 hour ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy