Tyga Sued By 3 Video Vixens Who Claim Their Nipples Were Exposed Without Their Permission In His 'Make It Nasty' Music Video [Link To Video Inside]

 

Video Link After The Jump

 

Three video vixens are thinking twice about their decision to go topless during the video shoot for Tyga's music video "Make It Nasty."

 

Alissa Rae Ross, Azia Davis, and Elizabeth Velasquez filed lawsuits yesterday against the YMCMB rapper. The trio claim they were told during their audition for the video that there wouldn't be any nudity involved "and all the girls will be tastefully shot."

All three were asked to go topless on July 2, during shooting for the Alex Nazari-directed clip, but were promised their nipples would be "covered up" or "edited out."

When the "dirty" version of the video aired on July 28, it was unedited and the women's breasts were exposed.


 

The women are suing for breach of contract, invasion of privacy, as well as fraud.according to TMZ

If you are over the age of 18 you can watch the video HERE.





Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube

Views: 23467

Tags: 'Make, 3, By, Claim, Exposed, His, In, Inside], It, Music, More…Nasty', Nipples, Permission, Sued, Their, To, Tyga, Video, Vixens, Were, Who, Without, [Link

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Gavin on December 29, 2012 at 6:33pm
I AGREE 3 ATTENTION MONEY SEEKING HOARS !!! ID STILL F*** EM HAHA
Comment by luckson charles on December 29, 2012 at 5:38pm
Panties on the floor http://youtu.be/3YEdyVIdKP8
Comment by Sha-G on December 29, 2012 at 3:54pm
Them 3 b**tches look like they was lookin for a come up smh
Comment by manny on December 29, 2012 at 3:22pm
If you didn't want to have your b**** showing then why show them? No f****** sense these days from b******
Comment by chris willson on December 29, 2012 at 2:59pm
all three of them can follow me on Twitter > @Chris__Wilson nipple or no nipple lol
Comment by Corey thompkins on December 29, 2012 at 2:56pm
I'd love to put it in these girls butts
Comment by Theunholy1978 on December 29, 2012 at 1:47pm
Perhaps these slags should get their GEDs since their modeling careers haven't taken off.
Comment by alex on December 29, 2012 at 1:06pm
They are suing tyga cause they ran out of money! stupid hoes
Comment by J-Scrilla on December 29, 2012 at 1:06pm
Did they sneak in a dressing room and took an unauthorized footage of their nipples? Or did they know they were being recorded the whole time?? Cause if you knew your tits were being recorded on the set of a video then b**** what did you think they were gonna do with it?
z
Comment by marcus on December 29, 2012 at 12:43pm
SMH and people wanna report this video cuz of the nipples. The f*** their mind at?? B**** a** suckas



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

PLAYBOYD liked ChasinDatPaper's blog post Former Disney Star Vanessa Hudgens Is All Grown Up. Lands On The Cover Of Flaunt. Peep Her Sexy Photo Shoot (Pics/Video)
40 seconds ago
Peter commented on corentin's blog post Video: G-Unit - Watch Me (Live On Chelsea Lately Finale)
"lol Chelsea still wants to F 50, it's so obvious. G-Unit is too ghetto to perform on Chelsea Lately. The crowd didn't get into it."
3 minutes ago
PLAYBOYD commented on NewMusic's blog post Rae Sremmurd - No Type (Prod. By Mike Will Made It & Swae Lee of Rae Sremmurd]
"This the new Kris kross clones lol"
3 minutes ago
RealkillaKam commented on ChasinDatPaper's blog post Whose Idea Was This? Gun Instructor Teaching 9-Year Old Girl How To Use An Uzi Is Killed When She Loses Control Of Weapon [Video]
"The sad thing is that this incident will spark a debate that will make it all the way to Congress meanwhile cops are killing black men (5 this month alone) and the most we get is a march led by AL Sharpton. There is still no equality in America"
22 minutes ago
Peter liked corentin's blog post Video: G-Unit - Watch Me (Live On Chelsea Lately Finale)
27 minutes ago
tyris commented on ChasinDatPaper's blog post Whose Idea Was This? Gun Instructor Teaching 9-Year Old Girl How To Use An Uzi Is Killed When She Loses Control Of Weapon [Video]
"What happened to blank bullets"
32 minutes ago
Emir Tijerina liked ChasinDatPaper's blog post Whose Idea Was This? Gun Instructor Teaching 9-Year Old Girl How To Use An Uzi Is Killed When She Loses Control Of Weapon [Video]
33 minutes ago
Peter commented on G-Unit Promotions's blog post G-Unit x Jennifer Aniston x Wiz Khalifa x Tyga x Gerard Butler + More Sing Farewell To Chelsea Handler On Her Final Show!! [Video]
"OMG 50 & Jennifer Aniston! My favorite rapper and actress!"
33 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy