TMZ TV Talks 50 Cent Having Rick Ross' Baby Mama's Sex Tape [Video]

Views: 1694

Tags: 50, cent, tmz, video

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by lil c on August 19, 2009 at 3:21pm
lmmfao!!! that fat cop stays losing!!!
Comment by cedric banks on August 19, 2009 at 3:17pm
hey fifty lets get dat s*** up on ya site alreay cuz im ready to see diz bitcha zz n**** baby get down
Comment by HoeZee on May 1, 2009 at 10:12pm
you know mama always said that whatever a M...F... does in the dark will eventually come to light.
dat's wassup!!
Comment by Stealth Solid on March 16, 2009 at 7:50pm
A ROSS I MEAN OFFICER RICKY LOL YO BABYMOMMA DIRTY AS HELL LOL
Comment by Kellytv on March 13, 2009 at 10:01pm
BOO BOO BOO BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Comment by YUNIOR ROSARIO on March 13, 2009 at 8:23pm
wow
Comment by Zab on March 13, 2009 at 4:24pm
Don't f*** with ferrari!
Comment by swagga318 on March 13, 2009 at 11:41am
rick r wut he eat p...y
Comment by Gonzalo Arreola JR. on March 13, 2009 at 9:40am
50 Cent doing big thangz, G-UNIT
Comment by Lazaro on March 13, 2009 at 4:51am
jajajjajajajaj yehaaaaaaa this is how we do it you know this is GGGGGG-unit forever




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Jullsan commented on ChasinDatPaper's blog post Chris Brown & Tyga - Fan Of A Fan (Album Cover) *UPDATE* Tracklist Added - 50 Cent, T.I., Pusha T & More Featured
"Lol what a horrible album cover. 50 is lame for collaborating with those fck boys."
1 hour ago
john smith liked Thisis50 TV's blog post Siya Talks Sisterhood of Hip Hop; Tank; Renaye - TI50
1 hour ago
THISISMIXTAPES posted a blog post

SHE GOT NEXT (all female mixtape) VOL. 49

Tink, Dej Loaf, Marla Mystique, Teyana Taylor, Bombshell, Ms. Nationwide, Tiara Thomas, Download Mixtape | Free Mixtapes Powered by DatPiff.com…See More
1 hour ago
Giampietro commented on ChasinDatPaper's blog post Oklahoma Cop Shoots & Kills Armed Suspect, Terence D. Walker, As He's Running Away (Video)
"@WHOOOO if a person is suspected to have a gun you do not act alone. What if the police officer went there and the suspect instead of turning around as he did started shooting?! What could the cop do besides drop down dead? And the suspect could…"
2 hours ago
Peter commented on 50 Cent's blog post Watch: Power Season 2 (Official Trailer)
"DAMN. Looking forward to this. I loved the 1st season with all the sex scenes haha. But the story is really good, 50 definitely got me hooked. I wanna see what happens!"
3 hours ago
Peter commented on ChasinDatPaper's blog post Lil Wayne Suing Birdman For $8 Million Advance Owed For 'I Am Not A Human Being II' Asking Judge To Void His Cash Money Contract
"YMCMB is falling apart!"
3 hours ago
Peter liked G-Unit Promotions's blog post Order Your 'The Unit' Snapbacks Right Now!
3 hours ago
Peter commented on ChasinDatPaper's blog post Chris Brown & Tyga - Fan Of A Fan (Album Cover) *UPDATE* Tracklist Added - 50 Cent, T.I., Pusha T & More Featured
"More fresh 50 music on the way. NICE!"
3 hours ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy