TI50: Nyemiah Supreme Won't Put Up w/ Lying in a Relationship, Touring w/ Jim Jones, Staying Fit, "The Turn Up Mixtape

Thisis50 & Young Jack Thriller recently spoke with Nyemiah Supreme for an exclusive interview.

She freestyles, says how she keeps a fit body, being a part time dance teacher, "Pre-Gaming" mixtape, says she won't put up with Lying in a relationship, touring with Jim Jones, Sneaker Pimps tour, upcoming mixtape "The Turn Up" & will Jack Thriller be a love interest in her new video?

Follow @NyemiahSupreme @jackthriller @Thisis50

Click Here to subscribe to Thisis50 on Youtube

Views: 2013

Tags: "The, Fit, Jim, Jones, Lying, Mixtape, Nyemiah, Put, Relationship, Staying, More…Supreme, TI50:, Touring, Turn, Up, Won't, a, in, w/

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by DARREN D DOUGHTY on December 29, 2012 at 12:47pm
Damn She Fine !!!!!!!
Comment by clarence on December 29, 2012 at 8:51am
jack killed me is too crazy loooooooooolll
so ok what bout banks yayo and ciara!!!!!!!!
Comment by Todd Kiaos on December 29, 2012 at 8:42am
MAN, I AIN'T EVEN GONNA SAY WHO SHE SOUNDS JUST LIKE!! BUT, AT LEAST SHE LOOKS WAY BETTER THAN HER!!!
Comment by Trend Saga on December 29, 2012 at 1:04am
That body tho smh damn
Comment by hOLLANDjUNGLE on December 28, 2012 at 7:43pm
sex appeal
Comment by SMP on December 28, 2012 at 5:35pm
don't care about none of y'all think, any of these new female rappers are some hoe a-ss s****, it's just how they behave and sh-it, it is clearly they all take that di-ck LOL
Comment by jerrod stevenson on December 28, 2012 at 2:05pm
jim still tours???????????????????????



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Bijou BAKSON commented on ChasinDatPaper's blog post 'Straight Outta Compton' Headed For 3rd Straight Week At No. 1. Ice Cube Surprised By Its Huge Success (Video)
"Wow... And I haven't watched it. I just wander what Suge Knight is thinking about it all!"
57 seconds ago
Ronald MAUDLIN commented on ChasinDatPaper's blog post Who Will Win The 2016 Super Bowl? [NFC, AFC And Super Bowl Predictions/Odds] Video
"May Green Bay Packers,will win the super bowl!!!!!"
10 minutes ago
Bijou BAKSON commented on ChasinDatPaper's blog post LOL: White Girls Kiss Black Guys For The First Time (Video)
"Wtf?"
12 minutes ago
ChasinDatPaper liked ChasinDatPaper's blog post LOL: White Girls Kiss Black Guys For The First Time (Video)
29 minutes ago
djthrowedg9 commented on Besir Esati's blog post Apple Forces Tidal To Cut Off Drake's Perfomance At Lil Wayne's Lil Weezyana Fest
"the hypeman in the white hotboys shirt was ruining the performance. nobody needs a hypeman they sound like sh*t just do the song how it sounds normally"
38 minutes ago
di commented on Besir Esati's blog post Apple Forces Tidal To Cut Off Drake's Perfomance At Lil Wayne's Lil Weezyana Fest
"cant f*** with apple lol"
50 minutes ago
Alamgir Singra posted a status
53 minutes ago
damon commented on ChasinDatPaper's blog post Who Will Win The 2016 Super Bowl? [NFC, AFC And Super Bowl Predictions/Odds] Video
"Cowboynationstandup"
55 minutes ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy