Thisis50 Interview With Somaya Reece [Speaks On Getting Shot, Physically Abused, Her Music, Joe Budden "I Will Put Him In His Place...I'm Not Going To Let Any Man Bully Me"...]



Thisis50 sat down with internet sensation 'Somaya Reece'.

She introduces herself to world and speaks on growing up. She goes in depth and talks about getting physically abused with past relationships. Somaya tells Thisis50 of the time she got shot, speaks on the whole Joe Budden situation "I'm not going to let any man bully me", her episode on Entourage, answers; "Is Somaya Reece single?", describes her sound of music & much more!




Thisis50 New Music
Blog / Twitter / Facebook / YouTube[50cent]/ YouTube[Thisis50Interviews]

Views: 4727

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by NY on June 18, 2010 at 7:23am
HAHAH MY N**** JOE BUDDEN STAY DOGGIN THESE HOES..
Comment by Bryant on June 18, 2010 at 1:38am
damn joe dont let that sweet b**** drag you down dog, im sure you waitn to let loose....
Comment by richard allan on June 18, 2010 at 12:36am
jump off at best. WTF is this famous for accomplishing? she f***** a rapper that used to have a def jam deal. Is that all it takes to get some press now days. If you close your eyes and listen you can actually hear our standards falling. pathetic. Somaya, show us your titties and then order us some pizza and then get the f*** outta here.
Comment by JayNovel on June 18, 2010 at 12:27am
smh @ somaya tryin to look like Minaj now
Comment by CITY BOY on June 18, 2010 at 12:05am
stop lying u not from no hood
Comment by whatwhatwhat on June 17, 2010 at 11:37pm
And this b**** is actin like shes all that, she has a nice body but thats about it
Comment by kool sean on June 17, 2010 at 10:07pm
I'm working on a new mixtape, titled, "Beats & Mics" series. Coming soon.

If you want to submit a record (no fee), email it to; koolseanmusic@gmail.com
In the subject box, type "Beats & Mics submission"
Include your name and title of record.

No links, zip folders, and club music will be accepted.
Strictly street music.

Kool Sean "Back 2 Da Basics" movement.
www.koolseanmusic.com
Comment by dee on June 17, 2010 at 9:43pm
i do give her props,she seem like avery good girl,even tho her pass is f***** up.i wouldnt f*** with afemal ethat use to gang bang and all of that.but she seems cool,she just need to cut that dont mess with latinos and cut that putting a man in his place out then she might be alright.
Comment by dee on June 17, 2010 at 8:39pm
Lmao @ don't mess with latinos.lol.everybody know a latino man or woman can't fight for s***.latinos ain't s***.
Comment by Shilee AKA Hip Hops FEMME FATALE on June 17, 2010 at 8:25pm
WOW she been thru alot, smh don't let what Joey WACK a** say about you matter, s*** you know who you are, keep doin you mama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

HD commented on NewMusic's blog post DMX - Blood Red
"Dope af"
26 minutes ago
HD liked NewMusic's blog post Young Thug - Turn Up (Official Music Video)
35 minutes ago
HD liked ChasinDatPaper's blog post Jeezy x The Cruz Show: Talks 'Magic City,' Having Love For 50 Cent, Jay Z Friendship, YG, Being An Influence To 2 Chainz & Future, Respect He Gets From The Streets (Video)
49 minutes ago
THIS IS 50 UPDATE posted a blog post

MAYWEATHER MIGHT FIGHT UNKNOWN FIGHTER MARVERLOUS JARVIS FOR NUMBER 50-0

It's already a known thing that Mayweather is planning on going for his 50th fight to surpass the great Rocky Marciano's 49-0 record. A record in Which Floyd currently shares with him.…See More
2 hours ago
AH posted blog posts
3 hours ago
Joe Nathan Craig Jr commented on ChasinDatPaper's blog post Sean Kingston Beaten & Robbed Of $300K Chain Just 7 Months After Having A $225K Watch Stolen While Kidnapped
"Damn homie, in 07 you was the man homie, wtf happened to you"
3 hours ago
Capital E commented on ChasinDatPaper's blog post Desiigner - New English (Mixtape Stream)
"Not gonna lie, s lot better than I thought. His production on point"
3 hours ago
Capital E liked ChasinDatPaper's blog post Jeezy x The Cruz Show: Talks 'Magic City,' Having Love For 50 Cent, Jay Z Friendship, YG, Being An Influence To 2 Chainz & Future, Respect He Gets From The Streets (Video)
3 hours ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy