Thick Thigh Thursday Presents..."Let Me See The Booty!"...Featuring..."Shawna Michelle"...




Born And Raised In South Carolina On Southern Cooking...Shawna Has That Classic Country Girl Body..."Thick!"...She's Something Special To Watch...That's Why We Gave U 2 Videos To Look At...If U Like "Redbones"...As They Say Down South...Then U Will Love Shawna...She Might Just Be What U Are Looking For...Let Us Know How U Feel...Cast Your Vote!










forex trading polls

Views: 1834

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by ROCK CITY on September 25, 2009 at 11:17am
I luv thick a** redbones and she nice 8
Comment by alico on September 15, 2009 at 12:59pm
go hard red bone...
Comment by Jay "THE HITMAN" Blaze on September 15, 2009 at 2:25am
Damn she thicker that southern syrup
Comment by DaveRock_A2G on September 14, 2009 at 1:07am
Thats a damn 8! Stop frontin'!!
Comment by osixx on September 13, 2009 at 2:12am
DAMN!
Comment by KevLarg#TheLargMoneyEmpire on September 12, 2009 at 10:45am
S.M. - BABY GOT GANGSTA BOOTY.
Comment by Goldie on September 12, 2009 at 5:13am
Lmao@ kavi kavi.....cuz ur girl looks betta Lmfao plz n****
Comment by Mae$tro on September 11, 2009 at 8:48am
She's nice ;]
Comment by kavi kavi on September 11, 2009 at 1:21am
Yall must dont get out much. Dis b**** aint all dat. Ill say she a 7.
Comment by buzz on September 10, 2009 at 8:13pm
damn!!!!!!!!she hot... Nicca would to smash that



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Louis Green replied to Young Gifted's discussion Young Gifted featured in: The Source Magazine
"I like the sound,I don't think the world is ready for this"
21 seconds ago
RAYMONEE shared their video on Google +1
1 minute ago
Instant Classic Productionz commented on ChasinDatPaper's blog post Woman Who Brought Her 8-Month Old Baby To Bank Robbery Sentenced To 6 Years In Prison.
"Cocaine is a helluva drug. Smh"
3 minutes ago
Louis Green liked Rob War Angel's discussion 50 cent X Kendrick Lamar- We Up. Video inside.
3 minutes ago
Louis Green updated their profile
12 minutes ago
NewMusic's blog post was featured

Drake - How About Now

Out of nowhere a new song from Drake entitled "How About Now." Much like Mike Jones' 2005 hit record "Back Then," Drizzy's latest is about how about people's attitude's change once you're famous.See More
16 minutes ago
NewMusic posted a blog post

Drake - How About Now

Out of nowhere a new song from Drake entitled "How About Now." Much like Mike Jones' 2005 hit record "Back Then," Drizzy's latest is about how about people's attitude's change once you're famous.See More
17 minutes ago
Mone commented on ChasinDatPaper's blog post Michael Brown's Blood Reportedly Found On Officer Darren Wilson's Gun & Car Door (Video)
"All this talking, marching, protesting ain't ever gonna get us no where. People only acknowledge fear and respect and this country don't respect the black man. So take it time to start killing, and aim that violence that's been taught…"
45 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy