Solange - Locked In Closets [Official Music Video]

 

Video After The Jump

 

Solange Knowles continues to promote her latest EP, True, by releasing an official music video for "Locked In Closets." Watch Beyonce's little sister do her thing below.

 

 

Views: 2087

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by hustlemandem on May 12, 2013 at 10:25am
nice im feeling the vibe
Comment by Homer Simpson on May 11, 2013 at 8:20pm
Damn, she's fine.
Sounds really similar to Beyonce.
Comment by J R on May 11, 2013 at 5:24pm
Wow. This ain't bad.
Comment by SMP on May 11, 2013 at 3:40pm
10 times finer than her sister who thinks she is a diva, lol.
Comment by T.T.S. on May 11, 2013 at 3:19pm
Her first album wasn't bad, she had a couple of real good songs on there. Haven't checked out any of her new stuff yet, looking forward to it.
Comment by RED G on May 11, 2013 at 12:02pm
You'll never be Beyonce just stick to day job.



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Versa commented on Besir Esati's blog post Check Out The First Week Sales For Drake's 'More Life'
"jay scared coz this canuk is coming after his throne"
46 minutes ago
Rap News Daily posted blog posts
1 hour ago
Daphenous Reid commented on ChasinDatPaper's blog post TK Kirkland On Kanye West's Problems: "Any Time You Date A Woman That Has F*cked So Many Men You'll Break" (Video)
"What about LAVAR BALL"
1 hour ago
Derek Lemire posted blog posts
3 hours ago
Magassia Promotions posted blog posts
3 hours ago
Dirty South commented on ChasinDatPaper's blog post TK Kirkland On Kanye West's Problems: "Any Time You Date A Woman That Has F*cked So Many Men You'll Break" (Video)
"This was stupid. What kind hair salon gossip a** b******* interview us this? Lol Kanye and Kim have been married for years now and still doing their thing. Meanehile, people with nothing and nobody still talk about their relaionship. Millions of…"
4 hours ago
Big_FRED_420 commented on ChasinDatPaper's blog post Migos Perform 'T-Shirt' On The Tonight Show Starring Jimmy Fallon (Video)
"Yup Takeoff is the one, not the 2 or the 3.. Just mo lyrical my opinion"
5 hours ago
Big_FRED_420 commented on ChasinDatPaper's blog post Rico Recklezz Says 22 Savage Is More Thorough Than 21 Savage, Talks Social Media Getting People Killed, Instagram Being For Hoes, No Snitching (Video)
"Ol greasy shinny oily lookin a** n****, sittin up there just lyin.. Haha"
5 hours ago

© 2017   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy