Snow Tha Product - Cookie Cutter B*tches (Official Music Video)

 

Video After The Jump

 

Snow Tha Product is back with a brand new music video for "Cookie Cutter B*tches." The song is off of her upcoming project titled Good Nights and Bad Mornings, dropping on December 12th.

 

Produced by Money Moss

 

http://www.snowthaproduct.com
http://www.wakeyagameup.com

 




Views: 5515

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Zaza on November 26, 2012 at 1:06am
@JBrizzle Amen!! SMH
Comment by panama rah on November 25, 2012 at 10:54am
she rhymin but she aint sayin nothin
Comment by GC on November 25, 2012 at 9:20am
LOL @SMP tell em!
Comment by SMP on November 25, 2012 at 9:14am
@jBrizzle, Don't give me this "she's latin" sh-it like that gives her an important status, she is just another wack a-ss (white/latin whatever) ho-e, you fa-ggots are the reason rap is so wack right now because you consider someone like her dope, it's not just about the lyrics you fu-cking geeks lol, no wonder all these wack a-ss songs are pathetic, cookie cutter bi-tches, the fu-ck is that lmao, 95% of these new weak a-ss rappers ain't hood and that's WACK. Caput.
Comment by WHOOOO on November 25, 2012 at 2:17am
least she better than most of these female rappers
Comment by jBrizzle on November 25, 2012 at 1:52am
She's latina fyi and that's a real lyricist right there. Forget about the corney vid. Personally i got it. All yall b!tches keep hating cause you know snow expose yo hoe 4 relly doe
Comment by SMP on November 24, 2012 at 10:43pm
White, black, purple or yellow, these new female (wack) rappers should just stop, this sh-it is wack, not even attractive. Rap's a joke because of sh-it like this, cookie butter bi-tches???? GTFOH ho-e, lol.
Comment by Zaza on November 24, 2012 at 9:29pm
@Emir I dont.. I think Nikki looks like a colorful clown but some white girl throwing eggs is not hott to me as a mother and ex-wife Im confused at the definition of cookie cutting.. I look at her as needing to validate her strength, which appears fake.:) #ToAnswerYourQuestion
Comment by Goblin sK on November 24, 2012 at 8:53pm
She might be a little better than nikki but u never know, nikki minaj turn pop when she went major, think about it.
Comment by Emir Tijerina on November 24, 2012 at 7:20pm
zaza, and let me guess..i BET you think Nicki is hott right? gtfoh



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

ChasinDatPaper posted blog posts
2 minutes ago
Breezy Says posted blog posts
9 minutes ago
a.Rose commented on ChasinDatPaper's blog post The Game Roasts Meek Mill For Shading Nicki Minaj Following Remy Ma Diss: "What Type Of N!gga Wanna See The Girl That Gave Him Everything He Got Hurt?"
"The Game must got album on the way saying all this lol"
35 minutes ago
Profile Icon via Twitter
The Game Roasts Meek Mill For Shading Nicki Minaj Following Remy Ma Diss: "What Type Of N!… https://t.co/TC45Xkzpbq https://t.co/s3ingYmFln
Twitter46 minutes ago · Reply · Retweet
Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

The Game Roasts Meek Mill For Shading Nicki Minaj Following Remy Ma Diss: "What Type Of N!gga Wanna See The Girl That Gave Him Everything He Got Hurt?"

The Game Roasts Meek Mill For Hating On Nicki Minaj: "What Type Of N!gga Wanna See The Girl That Gave Him Everything Hurt?"

thisis50.com

The Game vs Meek Mill beef is back on the front…

See More
Facebook55 minutes ago · Reply
ChasinDatPaper's 2 blog posts were featured
1 hour ago
Profile Icon via Twitter
The City Is Ours (Trailer): Presented By Ar-Ab, OBH Records & Do 4 $self Records https://t.co/AKeGMUA3lM https://t.co/nOyPC2gDM1
Twitter2 hours ago · Reply · Retweet
Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

The City Is Ours (Trailer): Presented By Ar-Ab, OBH Records & Do 4 $self Records

The City Is Ours (Trailer): Presented By Ar-Ab, OBH Records & Do 4 $self Records

thisis50.com

Video After The Jump Philadelphia bosses Ar-Ab (OBH Records) and Teefy Bey (Do 4 $elf Records) have teamed up to present a gritty new urban drama web series…

Facebook2 hours ago · Reply

© 2017   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy