Follow SlowBucksTV on Twitter

Views: 268

Tags: &, 50, Black, Cards, Cent, SlowBucks, count

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by L.C. on July 8, 2011 at 3:17pm
Fif u frontin! lol
Comment by Jeff Henriquez on July 7, 2011 at 12:24pm
FIF HAPPY BIRTHDAY . KEEP IT GOING YOU THE BEST F@Ck THE HATERS OUT THERE YOU KNOW HOW I KEPP GGGG UNIT FOR LIFE.
Comment by reggie on July 7, 2011 at 7:39am
DAYUM 50 GET IT I MEAN 50 IS F****** HATERS EVERYDAY!!!!!!!yeahhhh

THE GIRL WAS BAD!!!!!!!no lie i wanna f*** her
Comment by Tariq Yasiin on July 7, 2011 at 7:38am
money money money cake!!!!!!!!
Comment by Jonny G. on July 7, 2011 at 2:42am
Fif got seven credit cards son! got mad cake kid!
Comment by Bryan smslls on July 7, 2011 at 12:44am
Let me hold something 50 dammm
Comment by Mike G. on July 7, 2011 at 12:34am
Cant wait for this monster album 50!!!
Happy birthday!
Comment by Chivo on July 6, 2011 at 11:30pm
let me know what you think, Im from SD Cali

http://www.youtube.com/watch?v=C18Ofmzan7o
Comment by Rodney Smith on July 6, 2011 at 11:18pm
Happy Birthday 50 ball out f*** all these haters
Comment by renata on July 6, 2011 at 10:57pm
FELIZ ANIVERSARIO MEU AMOR QUE VICE TENHA UM DIA MUITO ABENÇOADO,QUE JESUS REALIZE TODOS OS SEUS SONHOS, UM DELES SERA SE CASA COMIGO ME RESPONDA SE ACEITA, É BRINCADEIRA. ESPERO VÊ-LO NO BRASIL( RIO DE JANEIRO) EM BREVE, VENHA ME VISITAR NO MEU ANIVERSARIO DIA 31 DE JULHO. PARABENS E MITOS BEIJOOSSS ( RENATA GUEDES)



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Pandaemonium commented on ChasinDatPaper's blog post Well Damn! Meek Mill Wasn't Lying When He Said Drake Got Urinated On T.I.'s Homie
"lmao, damn drake was like its ok!! i like being a grown a** mans urinal."
4 minutes ago
marcus commented on ChasinDatPaper's blog post Well Damn! Meek Mill Wasn't Lying When He Said Drake Got Urinated On T.I.'s Homie
"LMAOOOOOOOO SAD YOU TRYNA DEFEND THIS ALLAN ANDRE"
5 minutes ago
Wannes Deman liked Young Buck's blog post TI50 New Music: Young Buck - WTF
5 minutes ago
marcus commented on corentin's blog post Drake Already Reacted To Meek's Diss
"Trigger fingers turn into Instagram fingers I see"
10 minutes ago
Allan Andre Carter commented on corentin's blog post Charlamagne Gives Meek Mill the 'Donkey of the day'
"i will say this much if you can get Charlamagne hating a** to say he respect drake damn mekk its ova lol"
12 minutes ago
marcus commented on Besir Esati's blog post 50 Cent Talks G-Unit Album, Reunion, 'Street King Immortal', World Tour, Potentially Signing Rico Richie, [UPDATE] Recent Beefs In Hip-Hop & More (Video)
"Yall aint listening. Yayo said CC3 was mixing"
13 minutes ago
marcus liked Young Buck's blog post TI50 New Music: Young Buck - WTF
16 minutes ago
Alamgir Singra posted a status
21 minutes ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy