Robin Thicke Popped For Weed Possession In New York City

 

Robin Thicke was popped in for weed possession in New York City today according to TMZ. The singer was caught when cops say they say him lighting up a joint in a black SUV.

 

He was reportedly very cooperative and even signed a few autographs.

 

He was given a desk appearance ticket and released.

 

 

Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube

Views: 7963

Tags: City, For, In, New, Popped, Possession, Robin, Thicke, Weed, York

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Homerohustla on February 20, 2012 at 7:53am
I'M LUVIN IT
Comment by Mookie on February 19, 2012 at 8:35am
Wow Idk know Robin be getting blazed
Comment by Phukyofeelings on February 18, 2012 at 8:37am
Lol @ Sloan spoken like an ignorant pothead, weed isn't a drug used for escapism it helps with increased air capacity lmao. People do drugs cos they ain't got nuttin better to do, weed included.
Comment by J Breezy on February 17, 2012 at 11:05pm
my cousin is NYPD plain clothes and will gladly take you in and process you for a gram of weed! they get paid 3-5 hours overtime everytime they book someone or something along those lines. im a smoker, but will not ride dirty for the life of me, its not worth it i can smoke when i get home or if im going somewhere for a long time i bring a pre roll or 2 and thats it. nothing that i cant eat! lol
Comment by Ace *Major Pain* on February 17, 2012 at 10:14pm
Got caught smoking that granddaddy purp
Comment by dave on February 17, 2012 at 9:00pm
Our laws are so stupid. Cops who have common sense should just ignore dumb rules.
Comment by DU MA MAY ;) on February 17, 2012 at 8:23pm
ill smoke one with cha
Comment by Takyla (Tiki) Robinson on February 17, 2012 at 7:57pm
Yeah he is a Mr. Too Cool but he's still a human being tho. That always good guy image probably get on his nerves sometimes. Lol
Comment by 1THUG aka Tha NYCHA LEGEND!! on February 17, 2012 at 7:37pm
Robin stick-ee
Comment by 1THUG aka Tha NYCHA LEGEND!! on February 17, 2012 at 7:37pm
Dey gon hav dat negga singin dem high nokes in protected custody.



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Lou Velazquez commented on ChasinDatPaper's blog post Boomer Esiason Says He Thinks Carolina Panthers Player Cam Newton Is Bipolar. Deion Sanders Criticizes The QB For Sulking At Post Super Bowl 50 Press Conference (Video)
"@faggetest villian who the f*** are you to be running your mouth about Latinos n**** I know you don't be in the hood talking that sh"
5 minutes ago
NatashaG posted a status
"“Life begins as a quest of the child for the man, and ends as a journey by the man to rediscover the child.” —Sam Ewing"
1 hour ago
Breezy Says posted blog posts
1 hour ago
City2City PR posted a blog post

All Hail Young Blooder

 @DokTorSainTan PresenTs... NYC's FinesT, YOUNG BLOODER! He's The G.O.A.T! The nexT Big Thing. Possibly The BiggesT ever! 2 mix Tapes, 7 Albums & 1 kompilaTion deep as of now, he's already worth The TiTle. Known All ThroughouT his ciTy, mainly in Queens, Hes anoTher GreaT koming Straight outa Bed-STy Brooklyn. Very Populare in Philadelphia as well. In His own words personally he says "I'm jusT ThaT Guy ThaT N***** Loves To HaTe". He's The TruTh with a Track rekord & reporT kard ThaT…See More
2 hours ago
hater squasher liked ChasinDatPaper's blog post Boomer Esiason Says He Thinks Carolina Panthers Player Cam Newton Is Bipolar. Deion Sanders Criticizes The QB For Sulking At Post Super Bowl 50 Press Conference (Video)
3 hours ago
My Name Is My Name commented on ChasinDatPaper's blog post Beyonce Announces 'The Formation World Tour' (Video/Dates Inside)
"Lol like Beyonce has to "try" to stay in the light. She's one of the most famous celebrities on earth."
4 hours ago
Mixtape Cover King posted a status
5 hours ago
Lusive liked Lusive's video
5 hours ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy