Rick Ross - "Mafia Music" [50 Cent Diss]



Quantcast
"I love to pay her bills/can’t wait to pay her rent/Curtis Jackson baby mama/I aint askin for a cent/Burn the house down/gotta buy another/don’t forget the gas can/jealous, stupid muthafucka"


View original post by Ed

Views: 1488

Tags: 50, audio, cent, diss, music, new, rick, ross

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by C.WEBB on September 19, 2011 at 4:37pm
50 reached his all time low by getting down to ross,

ross is too low for him, ricky wanted more people and exposure that 50 gave him.

at the end of the day 50 is one of the best selling artist in hip hop.

where ross gonna be at?
Comment by C.WEBB on September 19, 2011 at 4:37pm
50 reached his all time low by getting down to ross,

ross is too low for him, ricky wanted more people and exposure that 50 gave him.

at the end of the day 50 is one of the best selling artist in hip hop.

where ross gonna be at?
Comment by jetlifecru on September 19, 2011 at 4:26pm
haa!
Comment by zanati on February 20, 2009 at 6:18am
yow a cant get 2 download this
Comment by Evil Eastside on February 12, 2009 at 3:11am
ROSS GOT A SICC FLOW..PUT WHAT HE SAID ABOUT 50 TO THE SIDE...THAT N**** GOT A FLOW THE GAME BEEN LACKING...WHAT DOWN SOUTH N**** FLOW BETTER THAN ROSS LYRICALLY??? NOBODY..JEEZY WACC AS FUCC LYRICALLY "PAINT LOOK LIKE A SUGAR FREE REDBULL" LMAO..THIS N**** TRASH
Comment by KaS on February 11, 2009 at 11:54pm
damn, ross. u shoulda stayed dat nobody u and khaled. now yall niqqas isz done, u kno dat right? ya dun...officer rickyyyyy u dead gawddddd -
Comment by Dash on February 10, 2009 at 11:20pm
wasnt bad
Comment by JAJ on February 8, 2009 at 11:34pm
Man Fif U and Ross need to stop making all these dumb comments and do something about it, scrap it out, get in a octagon and let them hands fly and keep it moving.
Or f'n handle MAFIA s*** the way it's supposed to be handled man.
Let them GUNS CLAP sh.. u got half of X-FBI agents as bodyguards. So make something happen and stop tryin to mess up peoples carriers, if u a G take em out.
Comment by Toddy on February 8, 2009 at 10:06pm
officer riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiky its time for u to pu on that oversize uniform of yoz get some pepper spray donuts and mama made coffee and work overtime and pay some bills u FAT PIG...... yo 50 get his black a**
Comment by Mark Adorjan on February 3, 2009 at 8:14am
ricky you hard right? you talk that s***, you dont live that s***, punk! Fif' gon kill yo a**



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Lilmario Santana posted a blog post

Lilmariosantana New Mixtape "NoVerse 4"

Go Download "NoVerse 4" NowAtlanta's New Young Prodigy Lilmariosantana Drops His New Mixtape Titled "NoVerse 4"...... Download Now On…See More
1 minute ago
NewMusic's 6 blog posts were featured
10 minutes ago
my comment made u mad smh commented on ChasinDatPaper's blog post The Lust? Madonna Literally Gets A Taste Of Nas In The Studio (Pic)
"He look like the face he making is so damn uncomfortable lol u can tell this was her idea not his"
10 minutes ago
NewMusic posted blog posts
10 minutes ago
Derek Lemire posted blog posts
13 minutes ago
MacTheLegend liked NewMusic's profile
14 minutes ago
MacTheLegend left a comment for NewMusic
14 minutes ago
Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

LOL E-40 doesn't flinch! Check out the hilarious video: http://www.thisis50.com/profiles/blogs/lol-e-40-doesn-t-flinch-video

Facebook14 minutes ago · Reply

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy