Rich Homie Quan Hospitalized After Having 2 Seizures During Video Shoot

2014 XXL Freshman class member Rich Homie Quan is in an Atlanta hospital recovering after suffering two seizures on Tuesday, May 6.

TMZ reports that Quan was shooting a music video with Problem when he collapsed and hit his head. Quan's reps say he collapsed from heat exhaustion and then suffered a seizure.

The rapper is reportedly in good condition.




Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube Like MY Facebook Page Connect With Me On Linkedin Connect With Me On Google+ Join My Website Follow Us On Twitter

Views: 6593

Tags: 2, After, During, Having, Homie, Hospitalized, Quan, Rich, Seizures, Shoot, More…Video

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by TonyTIME on May 7, 2014 at 8:14pm
I hope these rappers aint drinkin all tht s*** thts givin em seizures, I have epilepsy I pray every night for it to stop , ppl dont realize how they have sum good in life that they take for granted
Comment by Cardinal Sin on May 7, 2014 at 7:07pm
That drank and pill combo ain't for everybody. This seizure fallin out s*** ain't used to happen. It's gotta be the Molly and the sizzurp.
Comment by T.T.S. on May 7, 2014 at 6:44pm
Daaaamn, I hope he'll take care of himself better in the future. He had good tracks on his previous mixtape.
Comment by SMP on May 7, 2014 at 5:05pm
Heat? Or some molly and lean?
Comment by Frank (FMK) G unit on May 7, 2014 at 2:15pm
Right you notice how all the rappers who talk about drinkin that syurup all have seizures??
Comment by YKham on May 7, 2014 at 12:37pm
Molly and lean is one hell of a combination
Comment by Deisl on May 7, 2014 at 12:21pm
Health will always be bigger than money, yall better start eating right but i really don't care if you do...
Comment by PLAYBOYD on May 7, 2014 at 11:37am
Ok same s*** lil wayne pulled
Comment by my comment made u mad smh on May 7, 2014 at 11:22am
Jocking future too hard mixing the molly with the lean
Comment by lickable on May 7, 2014 at 11:02am
Get better Rich Homie



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

D Carroll commented on ChasinDatPaper's blog post Suge Knight Says Photographer Accusing Him Of Theft Is A Liar Who Was Harassing His Child
"This is how they got OJ off the street now they are doing Suge the same way.A b******* charge."
3 minutes ago
ika commented on corentin's blog post Lol - E-40 Doesn't Flinch (Video)
"he doesn't flinch cause he doesn't see it coming...his wearing glasses for a reason lol"
6 minutes ago
Lilmario Santana posted a blog post

Lilmariosantana New Mixtape "NoVerse 4"

Go Download "NoVerse 4" NowAtlanta's New Young Prodigy Lilmariosantana Drops His New Mixtape Titled "NoVerse 4"...... Download Now On…See More
10 minutes ago
NewMusic's 6 blog posts were featured
19 minutes ago
my comment made u mad smh commented on ChasinDatPaper's blog post The Lust? Madonna Literally Gets A Taste Of Nas In The Studio (Pic)
"He look like the face he making is so damn uncomfortable lol u can tell this was her idea not his"
19 minutes ago
NewMusic posted blog posts
19 minutes ago
Derek Lemire posted blog posts
23 minutes ago
MacTheLegend liked NewMusic's profile
23 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy