Ransom - Somewhere In America (Freestyle) Listen/Download

 

Ransom is back with something fresh and new. Duffle puts his own spin on Jay Z's "Somewhere In America" in this latest freestyle. Be on the lookout for his Pain & Glory 3 mixtape, coming very soon.

 

 

 

 

Download Here

Views: 1460

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Von on August 11, 2013 at 2:29am
Dope track Nikki going to be mad lol
Comment by unitg on August 10, 2013 at 10:18pm
i never even heard of this dude bt more power to em tho
Comment by unitg on August 10, 2013 at 10:15pm
funny how they post a song for ransom after he get into it wit fake a** niki lol
Comment by ILL like the FILA "F" on August 10, 2013 at 12:25pm
wrong player
Comment by N!K*westside*CAL! da BULL SHARK! on August 10, 2013 at 11:41am
is nicki crazy thinkin she can see this n!gga ransom
Comment by Ibrahim Suleiman on August 10, 2013 at 10:56am
Always delivering dope sh**t



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

hood commented on ChasinDatPaper's blog post Body Of High Ranking G-Stone Crip & Bobby Shmurda Affiliate Peter Martinez Washes Ashore Wearing Cement Shoes In Brooklyn (Pic)
"Free them G$9 boys"
13 minutes ago
Kylizzel commented on 50 Cent's blog post 50 Cent Donates $100K to Autism Speaks
"People get butt hurt SOOOO fuq'n easy now days. I know all these people with the 25 line comments hating on (thisis)50.Get off HIS SITE IF YOU DON'T LIKE HIM. Human's fuq up from time to time, and imma let y'all in on a little…"
13 minutes ago
hood liked ChasinDatPaper's blog post Body Of High Ranking G-Stone Crip & Bobby Shmurda Affiliate Peter Martinez Washes Ashore Wearing Cement Shoes In Brooklyn (Pic)
14 minutes ago
hood liked ChasinDatPaper's blog post Body Of High Ranking G-Stone Crip & Bobby Shmurda Affiliate Peter Martinez Washes Ashore Wearing Cement Shoes In Brooklyn (Pic)
14 minutes ago
Versa commented on NewMusic's blog post Doughboy - "No Thots"
"ice cubes son. He prob SMP"
1 hour ago
Ronald MAUDLIN commented on 50 Cent's blog post 50 Cent Donates $100K to Autism Speaks
"I meant to say I'm not perfect but these damn phones man I be typing to damn fast lol......Stress smoke you need to STFU!!!!!"
1 hour ago
ChronicSmoke commented on 50 Cent's blog post 50 Cent Donates $100K to Autism Speaks
"Your perfect. ^. B**** take a seat. RAPTORS WON THATS ALL THAT MATTERS HAHAHAHAHhhz"
1 hour ago
Keon Freeman posted blog posts
1 hour ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy