New music from G-Unit's own Precious Paris, "I Told Em"

Download FREE on soundcloud

Views: 5851

Tags: -, I Told Em, Paris, Precious

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Encore_ on June 28, 2013 at 8:23am
yeah nice tune... but she Needs to start putting out Music more regularly! atleast one track each week! add some new Topics, and she should be able to build quite a buzz!
anyway, wish her all the best, hip hop Needs more artists like her.
Comment by Bijou BAKSON on June 28, 2013 at 6:28am
Sounds kinda nice! remind me on Diddo though.
Comment by Gz-up-hoes-down on June 28, 2013 at 5:14am
Nice ! This is the heat we need! 50 Push this through man. No woman rapper f***** with this atm! Word is bond!!
Comment by lehlohonolo on June 28, 2013 at 4:44am
Precious Paris... Goes In...
Comment by kelvin ledford on June 28, 2013 at 2:24am
paris always come hard what the fuckk kettle head talking bout, GUNIT we say and we riding with pari$ f*** all haters
Comment by BiG2SiX on June 28, 2013 at 2:14am
I love how dudes write on this like they can run a business better than 50.. Lol those are the same ppl who overdraft on their bank accounts.. Smh. Don't HATE! Appreciate and Do Work
Comment by dr0 on June 28, 2013 at 1:57am
s*** ight i like her s*** tho she hard need to put more money into it an drop a album
Comment by 1THUG aka EBOLA-PROOF VEST!! on June 27, 2013 at 11:37pm
fif gotta stop bein stubborn and learn to cut bait wit tha off-brand "artisses"!! look how long dat negga stay behind hot rob!! i know why fif dues it doe...iss cos he hella stubborn and cos he know how it feel when labels give up on ah artiss cos it happened to him wit tone and poke and jmj!!
Comment by 1THUG aka EBOLA-PROOF VEST!! on June 27, 2013 at 11:35pm
betch lookin like bags bunny...cut it out...elevate tha game!!
Comment by Xcel on June 27, 2013 at 11:31pm
Hot s***



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

The Reeper 187 commented on NewMusic's blog post Euro (YMCMB) - 2014 Freestyle (Official Video)
"Kid is nice"
3 minutes ago
cory G shared NewMusic's blog post on Facebook
6 minutes ago
class_act commented on ChasinDatPaper's blog post High School Shooting Near Seattle Leaves 2 Dead, Including Gunman. 4 Critically Wounded (Video)
"Whether it's related or not to Islam and Muslims this jihad call is similar to someone sitting in church and feeling the call of the Holy Ghost to come to the altar all the Muslims going to be deceived into going and fighting for the Antichrist…"
6 minutes ago
cory G liked G-Unit Promotions's blog post Get Your Tickets NOW to See G-Unit Performing In Philly, Maryland & Boston!!
10 minutes ago
cory G liked NewMusic's blog post The Lox - All We Know (Prod. By Buda Da Future & Grandz)
11 minutes ago
Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

Happy Halloween

Facebook11 minutes ago · Reply
DJ Tony H. posted a status
"In the lab as usual..... #AnRSuite"
26 minutes ago
Lover Lover Player Boy commented on corentin's blog post Lol - E-40 Doesn't Flinch (Video)
"That was really player lol"
37 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy