Old Footage of 50 Flipping Out In TV Store Surfaces

Views: 433

Tags: 50, cent, store, teaser, tv, vevo, video

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by tr3y5ive on December 23, 2009 at 8:09pm
nah that was the game tv store hahahahah
Comment by BKALLDAY on December 4, 2009 at 11:37pm
lol old footage... gotta do sumtn to keep his name ur mouth and sell sum records
Comment by Luckyt on December 4, 2009 at 6:30pm
Damn!!! I knew 50 was upset when BISD FLOPPED, but i didn't know he was this mad. Calm down Boo Boo!!
Comment by FlyyAszFcK on December 4, 2009 at 3:27pm
lol 50 jus dnt kno what to do wt his money n e more
Comment by eden kaminsky on December 4, 2009 at 1:13pm
you can tell its not old and your video is f****** playing on every f****** tv on set dawg
Comment by eden kaminsky on December 4, 2009 at 1:12pm
yo man ive bin a fan since how to rob pulling s*** like this makes me think ur fake
Comment by Steve W on December 4, 2009 at 11:56am
THIS LOOKS FAKE AS HELL (STAGED)! c MON fIF WHAT IS DA POINT OF DIS SON? SOMETIMES I WONDER WTF U DOIN AND WHY?
Comment by phemelo moloise on December 4, 2009 at 11:52am
dats da s*** ryt there?
Comment by precious on December 4, 2009 at 10:49am
wtf??/ haha that s*** is funny!!!
Comment by The return of Great Goddess on December 4, 2009 at 8:51am
Who the f*** wanna buy that crappy album and those 160 k he prolly bought by himself HA HA HA HA N***** NOONE CARES ABOUT YOUR SORRY AZZZ NO MORE



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Poetic Killa posted a blog post

**NEW SINGLE** By Noncentz Tha 6th Sense - "Murder & Capitol" [Prod. By V-Don]

Noncentz from Washington D.C. who now resides in PG County in Maryland is back with a smash single off his new upcoming EP titled "The Blue Crab Theory" which is coming soon which it will be all over the internet outlets, this track right here is knowledge you can't teach, its purely from past experiences and what was learned due to those past experiences. The track "Murder& Capitol" talks about the Ferguson situation with Mike Brown along with some other huge public topics and police…See More
6 minutes ago
Nicole Jones posted a status
7 minutes ago
Nicole Jones posted a status
10 minutes ago
Emir Tijerina liked Kidd Kidd's blog post Kidd Kidd Presents New Warleans : Katrina 10 Years Later (Documentary) TI50
20 minutes ago
Essino-Dub commented on ChasinDatPaper's blog post Young Dro Steals Robyn Fly's Car, But Cops Charge Her With Gun Possession & Weed That Wasn't Hers (Video)
"That's not grown man s***"
34 minutes ago
Essino-Dub commented on ChasinDatPaper's blog post Young Dro Steals Robyn Fly's Car, But Cops Charge Her With Gun Possession & Weed That Wasn't Hers (Video)
"WTF"
34 minutes ago
Young Highwolf liked Besir Esati's blog post J. Cole Brings Out Jay Z, Drake & Big Sean In Fayetteville (Video)
40 minutes ago
Young Highwolf commented on Besir Esati's blog post J. Cole Brings Out Jay Z, Drake & Big Sean In Fayetteville (Video)
"Dam lol"
40 minutes ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy