Nelly drops off a very pop oriented new single "Hey Porsche" to get the year started. The St. Louis rapper should be coming out with a new album later this year. No idea if this song will be attached to that project.

Views: 2318

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by swagged up bully on January 7, 2013 at 1:05pm
this is when you know your career as a rapper is over....
Comment by swagged up bully on January 7, 2013 at 1:04pm
nelly jump off a roof......this s*** is crazy...
Comment by Totalblur on January 5, 2013 at 8:27pm
Where is the rapping part?
Comment by B.I.G Ken/Rated-R on January 5, 2013 at 7:04pm
Damn thats all I gotta say.... Nomore comments on this New Era bull!@#% because we know what it is..... I wonder was the studio session full of the Elite People.....
Comment by Tom J on January 5, 2013 at 5:45pm
It's a good Radio track, Most musicians be releasing "POP" records as singles from their albums because that's how they get their #1 albums
Comment by A.C. Earl on January 5, 2013 at 4:42pm
Country n Thuggin? Trash LoL
Comment by Dynamic on January 5, 2013 at 4:17pm
this gon take off s*** i just can see it lmao
i aint feelin it tho, but this the type of s*** playin on them radios in the summer
Comment by Thomas GUTIERREZ on January 5, 2013 at 2:53pm
It's weird but I f*** with it, seriously !^^ Even if the lyrics are pure trash, it reminds me summer spirit !
Comment by phucker jenkins on January 5, 2013 at 2:45pm
seriously??????? Come on Nelly, just stop making music and stick to your other business interest!!!!
Comment by top 3 = Ross/Banks/Kiss on January 5, 2013 at 2:44pm
is this a joke ??? WTF is this ??????????????



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Silvia V. posted blog posts
7 minutes ago
CMLapse Ent. liked CMLapse Ent.'s blog post Band$ - "No Fitness"
22 minutes ago
CMLapse Ent. posted blog posts
23 minutes ago
Blaze commented on ChasinDatPaper's blog post Off-Duty Indianapolis Cop, Adrian Aurs, Shoots Fellow Officer Responding To Domestic Dispute, Flees To Ohio. Arrested & Charged With Attempted Murder (Video)
"@MASTER..LoL.Exactly.. You know its funny. Every time there's a big time F up by a Caucasian individual on this website, I can't seem to find F**ktheWorld's comment anywhere!! Or none of the other racist for that matter."
27 minutes ago
Blaze commented on ChasinDatPaper's blog post Off-Duty Indianapolis Cop, Adrian Aurs, Shoots Fellow Officer Responding To Domestic Dispute, Flees To Ohio. Arrested & Charged With Attempted Murder (Video)
"Lmao! Ok let's see them spin this to blame the black people."
33 minutes ago
Blaze commented on ChasinDatPaper's blog post IRS Hits Iggy Azalea With $270K Tax Lien. 2nd One This Year
"Don't seem too fancy now."
50 minutes ago
MASTER commented on ChasinDatPaper's blog post IRS Hits Iggy Azalea With $270K Tax Lien. 2nd One This Year
"Better start getting that show money or find a sugar daddy ball player to pay the bill"
1 hour ago
MASTER commented on ChasinDatPaper's blog post Off-Duty Indianapolis Cop, Adrian Aurs, Shoots Fellow Officer Responding To Domestic Dispute, Flees To Ohio. Arrested & Charged With Attempted Murder (Video)
"What NO paid leave pending internal investigation? No sending this out to a grand jury to see if they'll indict him? Ok"
1 hour ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy