Nas - The Don [Official Music Video]

 

Video After The Jump

 

As promised Nas delivers official visuals for "The Don" off of his upcoming album, Life Is Good.






Views: 10375

Tags: -, Don, Music, Nas, The, Video], [Official

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by M.K.J... on April 27, 2012 at 9:30pm
LOVE NAS THE SONG N THE VIDEO ;)
Comment by seanp07 on April 27, 2012 at 9:30pm
Mz. Inappropri8...OK I get it lmao,Now lets get started First-he is a Don because the man is one of the few rappers from the classic era who has the respect in the game as being the best(from fans and peers)and been away from the game from 4 years and came back stronger and different than he left(chk the song "daughters" thats getting props all over the website")
Second-im A hard core 50 fan mind you...he aint done sht since war angel nothin but st8 to trash techno singles(peep Girls gone wild-st8 garbage)....He WAS a boss untill he fuked over a key money maker in Buck,yayo is trash ,And Lloyd banks doin his own thing without 50......He aint been sht without Dr.Dre and Eminem(Two true Bosses) to prop his a** up...and signed garbage a** Paris who is a wannbe foxy...Does a real boss move like that???
C at least give me Jay, Dr.Dre,Eminem,true legegnds of the game that can rite thier own ticket! Dont give me 50 who aint been a true Boss since 2005!!!! like I said come talk to me when u talkin real sense!!!!!GTFOH!!!!!lMAO!!!!!!!
Comment by B on April 27, 2012 at 9:27pm
he killed it
Comment by Mz. Inappropri8 on April 27, 2012 at 8:56pm
Ok... Maybe we got off to a bad start... Let's revisit the definition of "a Don" as it relates to this post...
Don ~ Boss; Head of an organized crime family;
Last time I checked Curtis was still a Boss and Nas was working under the camel who fuq'd Karm (damn Nas just can't catch a break with the ladies) and made a rap about it... Wow!!!
@keagan wtf does Drake have to do with my comment??? But Hell yeah, hell yeah, fuq'n right... lol...
@seanp07 nicca, did you just fix your fingers to type that "50 fell off???" Fucc outta here... Like... dude, let's be real... No matter how you feel about him... When you take everything into account... He's that nicca... You're kidding right???
When it comes to Bosses there is ABSOLUTELY NO comparison between Nas and 50...
This isn't about hip-hop or lyrical prowess... I was just stating my opinion, and believe you me... I'm not the only woman who views Nas as a trick, and that's why he keeps catching raw deals with scandalous h*es...
Shout out to all the niccas who still believe "it ain't tricking if you got it"... lol... Tricking is tricking and ain't no way around it... If you gotta pay for it you's a trick... #marks
Comment by Jason Hall on April 27, 2012 at 8:53pm
Epic. I know about those old sckool Rollses... follow me on twitter. @SamSeaSpear
Comment by kjsuperstar on April 27, 2012 at 8:34pm
washed up old n****
Comment by TH3MA$TAHM!ND on April 27, 2012 at 8:22pm
i dnt care if Nas album sound like s*** neither, im still coppin! (Mobb Deep too)
Comment by TH3MA$TAHM!ND on April 27, 2012 at 8:21pm
"Life Is Good" is a must!
Comment by dee on April 27, 2012 at 7:58pm
dope
Comment by Belly on April 27, 2012 at 7:47pm
That was hot..



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Columbus J commented on ChasinDatPaper's blog post ESPN Suspends Stephen A. Smith For Comments About Ray Rice's Domestic Abuse Case. The Right Call? [Video/Poll]
"Probably an overly harsh penalty but Stephen A needs to realize he ain't as intelligent as he thinks he is. His over talking loud mouth schtick works in sports and entertainment but not on real issues. He needs to stop speaking on social issues…"
5 minutes ago
NatashaG posted a status
"“Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.” - Albert Einstein"
21 minutes ago
ChasinDatPaper's 5 blog posts were featured
32 minutes ago
ChasinDatPaper posted blog posts
33 minutes ago
CashCold Damnit liked ChasinDatPaper's blog post Lil Reese Arrested In Chicago On Gun Charges. Bail Set At $50K
1 hour ago
Pastor.D.Wills posted a status
""My walk with God is a daily workout" Pastor.D.Wills"
1 hour ago
Anthony Black posted a status
"Listened to Be by Common thought it was the Bomb!! Old School Rap."
1 hour ago
MixtapeDistribution.com posted blog posts
1 hour ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy