Murda Mook Ft. Busta Rhymes - I Ain't One Of Them N*ggaz (Listen/Download)

Fresh off of his victory over Loaded Lux at Total Slaughter, Murder Mook releases a new song entitled "I Ain't One of The N*ggaz" featuring Busta Rhymes. Listen and download the track up top.

Follow Mook on Twitter

https://twitter.com/MurdaMookez

Views: 5124

Tags: -, @BustaRhymes, @MurdaMookez, Ain't, Busta, Ft., I, Mook, Murda, N*****, More…Of, One, Rhymes, The

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Akuma on July 28, 2014 at 2:26pm
@fan123 Thats cuz Lux stays humble when it comes to scoring battles.. Lux took Mook's lunchables in that first battle and left Mook looking like a ethiopian. Kill yourself for thinking Mook's 3rd grade bars topped Lux's. As for the second battle? Lux got killed by the crowd in the worst way and Mook took that EAZY.
1-1, SMH dickrider
Comment by fan123 on July 28, 2014 at 6:49am
@Akuma not even lux say it was a body... smh dickrider
Comment by Gz-up-hoes-down on July 28, 2014 at 5:12am
This is hip hop right here, why is this music blackballed ,, this is what hip hop sounds like! I 'd rather buy 10 copies of an album with these such beats that f****** trap and stupid pop s*** we see on TV. Open your eyes ppl this is hip hop here!
Comment by Jux on July 28, 2014 at 4:36am
this song shockingly goes hard.
Comment by Akuma on July 27, 2014 at 7:44pm
The track goes hard, but I bet busta wouldn't have hopped on this with Mook had Lux not dissed him.. As far as Lux VS Mook, its 1-1. Anyone who says Mook didnt get killed in their first battle is crazy
Comment by SMP on July 27, 2014 at 2:55pm
hard
Comment by GANGSTA WAYNE on July 27, 2014 at 2:43pm
this s*** gi hard
Comment by blak4dmd on July 27, 2014 at 12:48pm
smfh its so sad busta d*** riding cuz lux hurt his feelings




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Shamika Sanders posted a blog post

@TheRealJazO, @therealMICHANDZ, @rustejuxx357 & @GeneralSteele - "Brooklyn Kingz County" (Produced by @djmodesty)

Jaz O, Mic Handz, Ruste Juxx & Smif N Wessun's General Steele welcomes you to the mean streets of Brooklyn in the DJ Modesty produced single off the upcoming mixtape of the same name dropping January 31st.@TheRealJazO | …See More
11 minutes ago
RIO909 commented on ChasinDatPaper's blog post After 17 Years Cipha Sounds & Hot 97 Part Ways (Statements Inside)
"This dude a joke anyways.. never liked his shows.. glad he ain't with ebro in the morning"
28 minutes ago
Fake Is The New Trend??? commented on corentin's blog post Mayweather and Pacquiao Met Courtside @ The Miami Heat Game
"pac man all the way mayne"
34 minutes ago
fan123 commented on corentin's blog post 2 Chainz Announces Plans To Run For Mayor Of Hometown
"LMFAO US so f****** done son!"
1 hour ago
Essino-Dub commented on corentin's blog post 2 Chainz Announces Plans To Run For Mayor Of Hometown
"Are you f****** kidding me?"
1 hour ago
Jay Harris liked C-Lo's blog post G-Unit's Kidd Kidd Parties In Atlanta [Video]
1 hour ago
Pandaemonium commented on corentin's blog post Mayweather and Pacquiao Met Courtside @ The Miami Heat Game
"the bodyguard looks like he could literally eat a grown a** human being!! Where did Floyd find his mutant a**, in a human growth horomone factory? This n**** was found on the conveyer belt nursing on the vial dropper/filler."
1 hour ago
dee commented on corentin's blog post Mayweather and Pacquiao Met Courtside @ The Miami Heat Game
"Haters always gonna hate but mayweather is the best boxer of this generation"
1 hour ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy