Video After The Jump


With her own spin on Jeremih & 50 Cent's "Down On Me" singer/song writer Ms. Destiny gives the world her own version called "Down Pon Mi".
Originally from Toronto with Jamaican parents, Ms. Destiny is creating a buzz with her R&B/Pop/Reggae music in New York City clubs and showcases. Lookout for her mixtape "It's Destiny" coming August 29th on Datpiff.com






https://twitter.com/IamMsDestiny
http://www.facebook.com/pages/I-AM-MsDestiny/144877052228165
http://www.reverbnation.com/MsDestiny
http://www.datpiff.com/profile/msdestiny


Views: 2391

Tags: destiny, ms

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Ms Destiny on August 9, 2012 at 8:13pm
WWW.REVERBNATION.COM/MSDESTINY
Comment by Ms Destiny on August 8, 2012 at 10:17pm
Your suppose to be a Yardie and supporting smh Jamaica a win ina Olympics and ting..exactly y reggae and dancehall cant get to next level...
Comment by Ms Destiny on August 7, 2012 at 7:44pm
thank you this 50!
Comment by 50s Most Wanted on August 5, 2012 at 3:30pm
NICE!!
Comment by godfather on August 5, 2012 at 12:41pm
yeah baby i ma stick it down on you!
Comment by Rodd on August 5, 2012 at 12:20pm
NOT BAD.



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

YoungRuff commented on ChasinDatPaper's blog post Sean Kingston Sued For $1.2 Million By Jeweler For Non Payment On Real & Fake Jewelry [Pic]
"never liked this nicca music. this tubby chocolate easter egg looking B!tch."
18 minutes ago
the enforcer commented on ChasinDatPaper's blog post Sean Kingston Sued For $1.2 Million By Jeweler For Non Payment On Real & Fake Jewelry [Pic]
"Lmfao damn! Where the f*** did all the money go????? Bankruptcy is in the future mark my words"
25 minutes ago
the enforcer liked ChasinDatPaper's blog post Sean Kingston Sued For $1.2 Million By Jeweler For Non Payment On Real & Fake Jewelry [Pic]
25 minutes ago
Hakim Discovery121 commented on G-Unit Promotions's blog post Thisis50 Poll: What's Your Favorite Track Off of G-Unit's 'The Beauty Of Independence?'
"Yes!"
49 minutes ago
PLAYBOYD commented on ChasinDatPaper's blog post Young Thug - 1017 Thug 3: The Finale (Album Stream)
"This n**** garbage"
50 minutes ago
PLAYBOYD commented on ChasinDatPaper's blog post Sean Kingston Sued For $1.2 Million By Jeweler For Non Payment On Real & Fake Jewelry [Pic]
"I hope the belly chain wasn't for him lol"
52 minutes ago
PLAYBOYD commented on ChasinDatPaper's blog post Sean Kingston Sued For $1.2 Million By Jeweler For Non Payment On Real & Fake Jewelry [Pic]
"Wasn't"
53 minutes ago
matt commented on G-Unit Promotions's blog post Thisis50 Poll: What's Your Favorite Track Off of G-Unit's 'The Beauty Of Independence?'
"i got all those remixes and this on repeat my wife is getting sick of it asking can we listen to sonething else... thats when i knew ......i had to leave her lol jk but im not hahaha g unit !"
55 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy