Midget Super Pops Her Fat Booty - LOL [Video]

Midget booty shacking pop fat judges video lol


Video after the break..

Midget Super Pops Her Fat Booty



Props to B Smith for sending the video over

For more madness .. follow me @Corentin


Views: 20930

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by E MURDERATION on January 24, 2010 at 10:37am
Mij booty dont feeel. Az goood az fully sized boooty.
Comment by Myron Ghost Dog on January 22, 2010 at 3:20pm
This Is Some S***!!! LoL, She Should Join The Twerk Team... Get LOw LooW LooW.... Big Booty Midgets What Else Fifty Gonna Put Us On??? LoL....
Comment by Goodwill Zwethelini on January 22, 2010 at 12:35pm
eeeeeeeeeeelllllllll yall some grimey a** n***** ..... i couldnt picture myself f***** a midget.. THAT S*** IS JUS WRONG.
Comment by E MURDERATION on January 21, 2010 at 7:55pm
ADomA!
Comment by Joe Nathan Craig Jr on January 21, 2010 at 4:08pm
Dat is sum funny s*** cuz dat song match her height lmao
Comment by dickliscious on January 21, 2010 at 4:06pm
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Comment by Noel Sparks on January 21, 2010 at 12:57pm
I'd dip her in gold and wear that b**** around my neck.
Comment by GJ on January 21, 2010 at 12:54pm
i'll f*** her! lol
Comment by Coop on January 21, 2010 at 12:20pm
why do midgets have big booties tho??? damn!
Comment by Coop on January 21, 2010 at 12:18pm
I'd Hit Dat Midget a**!



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Breezy Says posted blog posts
53 minutes ago
F***THEWORLD commented on ChasinDatPaper's blog post The Breakfast Club Dissect Remy Ma's 'Shether' Diss Lyrics. Tell Nicki Minaj She Can't Respond By Talking About Wealth & Record Sales (Audio)
"Nikis world is getting crushed! LOL"
56 minutes ago
JERMAINE commented on ChasinDatPaper's blog post The Game Roasts Meek Mill For Shading Nicki Minaj Following Remy Ma Diss: "What Type Of N!gga Wanna See The Girl That Gave Him Everything He Got Hurt?"
"this dude act like he fuking the b**** to game stay in others business this n**** have none i take it"
1 hour ago
Rap News Daily posted blog posts
1 hour ago
Derek Lemire posted blog posts
1 hour ago
Epitome aka TheWarriorPrincess® commented on ChasinDatPaper's blog post 'Twister' & 'Aliens' Star Bill Paxton Dead At Age 61 (Video)
"Big Love was a good show. I know ppl die all of the time but it's something odd about all these celebrity deaths over the past year. Hmmm."
2 hours ago
Epitome aka TheWarriorPrincess® commented on ChasinDatPaper's blog post The Breakfast Club Dissect Remy Ma's 'Shether' Diss Lyrics. Tell Nicki Minaj She Can't Respond By Talking About Wealth & Record Sales (Audio)
"Not crazy about the ruffles on the dress but I like this pic of Remy. Too bad Nicki didn't respond. Was really looking forward to the excitement of a female rap battle. Oh well. Guess Nicki decided not to even try to defend herself and keep…"
2 hours ago
KamalSupreme shared their video on Facebook
2 hours ago

© 2017   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy