Math Hoffa Clowns Murder Mook For E-Cig Foot Smoking Pic "If That's Your Girl's Foot I Don't Wanna See Her Back" [Video]

 

Video After The Jump

 

Murder Mook may never be able to live down the photo of him smoking an e-cigarette from in between someone's toes. The Ruff Ryder emcee made a video recently trying to explain that it was his girl's foot and they were just joking around, but a couple of his fellow battle rappers aren't buying it.

 

 

The first person to bring the pic to light was Serius Jones, when he retweeted it on Twitter.

 

 

Now Math Hoffa is clowning Mook as well.

 

"I don't wanna battle you n*gga," Math told VladTV, in response to a question about the pic. "Because in a battle n*ggas talk mad close. And every now and then a little bit of spit might get on somebody and the things you do with your mouth disgust me. I wanna be 10 feet away from you at all times. Any time you're around me don't even talk in my direction because I can tell you do some dirty sh*t with your mouth,"

 

Math said he cannot begin to comprehend what Mook is doing in the pic and thinks it's actually Mook's fellow Dot Mob member T-Rex's foot.

 

"That's strange. You're smoking an electric cigarette off of T-Rex's foot. Why would you post that up?" Hoffa said. "And then when n*ggas call you on it like 'yo that's Rex's foot.' 'Nah, that's my girl.' No it's not n*gga look at that foot. If that's you girl's foot I don't wanna see her back. F*ck her face. I don't wanna see her back."

 

Will Mook ever be able to battle rap again? At this point his career in that arena is looking shaky.





Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube

 

 

Views: 6021

Tags: @MATHHOFFA, Clowns, E-Cig, Foot, For, Hoffa, If That's Your Girl's Foot I Don't Wanna See Her Back, Math, Mook, Murder, More…Pic, Smoking, [Video]

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Cizzle on January 23, 2013 at 9:54pm
did he say he is battling DOS again? the same dude he punched in the face in the gyM??
Comment by Kieran on January 23, 2013 at 7:20pm
Probably good he retired, that would be the centre of jokes in a rap battle
Comment by GORAZO on January 23, 2013 at 5:46pm
i really dont give a shiit if a niggar be smokin of the a** of a giraffe. god damn, dont these fools have nothing else to talk about or publish? go work and make some money and quit talkin shiit
Comment by OGBRICKBOY on January 23, 2013 at 5:09pm
Good thing he said he was retired because that pic will be ammo in any battle!!!
Comment by Lorenzo on January 23, 2013 at 4:36pm
These rap dudes talk like girls! freaking comedians!!!!!
Comment by City Graphix on January 23, 2013 at 4:06pm
Found a weak spot!
Comment by forefront on January 23, 2013 at 4:02pm
Kats Stacks is ugly,i mean ugggly. i would really never go never a dude that smoked out her foot.
Comment by ehi on January 23, 2013 at 3:40pm
ha




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

PLAYBOYD commented on ChasinDatPaper's blog post Oklahoma Cop Shoots & Kills Armed Suspect, Terence D. Walker, As He's Running Away (Video)
"Dude got himself into a situation that he couldn't get out of he was only trying to get rid of the gun that's why he took off running in the first place he was scared cause he had a gun on him.. But he should've just kept running…"
15 minutes ago
Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

Patriots Coach Bill Belichick Snitches On Tom Brady Via SNL

LOL: Bill Belichick Snitches On Tom Brady During 'Deflate-Gate' Press Conference Via Saturday...

www.thisis50.com

Video After The Jump Deflate-Gate has threatened to overshadow the promotion for Super Bowl XLIX. A lot of the chatter leading up to the game between the…

Facebook21 minutes ago · Reply
my comment made u mad smh commented on NewMusic's blog post Lil Wayne Ft. Migos - Amazing Amy (Prod. By London On Da Track)
"Damn Wayne still has a lot of fans lol "is he gon ever fall off????"..the internet and ppl in real life asking me about this man and his mixtape ..it's cool cuz I been listening to this dude since high school and that was like 15 yrs…"
55 minutes ago
N!K*westside*CAL! da BULL SHARK! commented on ChasinDatPaper's blog post Chris Brown & Tyga - Fan Of A Fan (Album Cover) *UPDATE* Tracklist Added - 50 Cent, T.I., Pusha T & More Featured
"You n!ggaz calling them soft and wack while yall hating at home on a keyboard ranting on the web lol You n!ggaz is EMOTIONAL!!!"
1 hour ago
N!K*westside*CAL! da BULL SHARK! commented on ChasinDatPaper's blog post Chris Brown & Tyga - Fan Of A Fan (Album Cover) *UPDATE* Tracklist Added - 50 Cent, T.I., Pusha T & More Featured
"Nothing but narrow minded haters on this site. These n***** be on some ho3 sh!t basing the album off who they are as a person. Soft or tough they make good music. Its about the music not your emotional opinions on who they are. So suspect hom0 sh!t"
1 hour ago
NewMusic's 4 blog posts were featured
1 hour ago
NewMusic posted blog posts
1 hour ago
Ronald MAUDLIN commented on ChasinDatPaper's blog post Chris Brown & Tyga - Fan Of A Fan (Album Cover) *UPDATE* Tracklist Added - 50 Cent, T.I., Pusha T & More Featured
"I appreciate good music and I am a fan of the mixtape they drop together so I know this s*** will go hard. So yeah you n***** need to stfu with the hate and support good music I definitely will support this project because it's independent and…"
1 hour ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy