Mac Miller Ft. Treejay - Erica's House (Prod. By Larry Fisherman & ID Labs)

 

Mac Miller a.k.a. Larry Fisherman recently spoke to MTV about the four albums he's currently working on. Here's a new tune he produced with ID Labs entitled "Erica's House" featuring Treejay.

 

Follow Mac Miller on Twitter

https://twitter.com/MacMiller

 

Views: 1489

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Keon on January 6, 2014 at 10:56pm

Check out my remix to Kendrick Lamar's B**** Don't Kill My Vibe. I promise you it will be one of the best remixes you've heard so far.
http://www.youtube.com/watch?v=bOYzZqvL19o&feature=c4-overview&...

Comment by Vinny Vendetta on January 4, 2014 at 2:30pm

Cover art looks like a Shel Silverstien book.




Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

MASTER commented on NewMusic's blog post Nipsey Hussle - Ocean Views
"Neighborhood Nip"
3 minutes ago
MASTER commented on ChasinDatPaper's blog post Thieves Haul Off Over $200K In Cash & Jewelry From Blac Chyna & Rob Kardashian's Crib
"Hahaha might be time to re-up with the release of that tape or just make there own. Damn shame"
4 minutes ago
tommy dollar commented on G-Unit Promotions's blog post Damon Dash Says Jay Z Ruined Roc-a-Fella [Video]
"It's funny how people choose what d*** they gonna suck now I know how I got all that head. You choose by what you think of a person. Jay is a piece of s*** and always was period. He f*** up the rock period cause them crackers got in his ear and…"
4 minutes ago
QuEeNsFiNeSt commented on ChasinDatPaper's blog post Thieves Haul Off Over $200K In Cash & Jewelry From Blac Chyna & Rob Kardashian's Crib
"Damn tyga you aint have to break in her crib you coulda asked for some money"
5 minutes ago
the enforcer liked ChasinDatPaper's blog post Soulja Boy Shouts Out Beyonce, Says He's Inked $400 Million Deal
30 minutes ago
my comment made u mad smh commented on ChasinDatPaper's blog post Thieves Haul Off Over $200K In Cash & Jewelry From Blac Chyna & Rob Kardashian's Crib
"I actually feel sorry for them that sucks"
32 minutes ago
Sam hoody posted a blog post

#NewSingle @doughboystl - Gun On Me (Prod by @ChaseTheMoney21) via @DGBastard

Doughboy releases a crazy new song "Gun On Me" produced by Chase The Money off of his forthcoming Sakrifices 2 mixtape, due out May 12th.Listen & Downloadhttps://spinrilla.com/songs/606304-doughboy-gun-on-meSee More
42 minutes ago
the enforcer commented on ChasinDatPaper's blog post Thieves Haul Off Over $200K In Cash & Jewelry From Blac Chyna & Rob Kardashian's Crib
"Tyga is my dude!!!! Lmfao"
48 minutes ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy