Love & Hip Hop: Atlanta Star Erica Pinkett Injured In Razor Attack She Claims Was Ordered By Bambi Johnson Over Lil Scrappy. 1 Woman Arrested

Drama from the Love & Hip Hop: Atlanta television show spilled into the streets leaving Erica Pickett injured.

According to TMZ, Pinkett told police that she was coming out of the bathroom at Atlanta's Taboo Club on June 9, when a woman attacked her from behind. Pinkett says she was punched in the face, knocked to the floor and cut on her arm with a razor.

Stephanie Nicole Harp was arrested Thursday morning, June 26, and charged with committing aggravated assault with a deadly weapon. 

Pinkett believes the attack was ordered by LHHA's Bambi Johnson in retaliation for her relationship with Bambi's boyfriend, Lil Scrappy.

Pinkett and Bambi have brawled on air over the situation.

Bambi is not mentioned in the police report, but Erica is adamant they were told she ordered the hit.




Bambi and Erica fight on Love & Hip Hop

Lil Scrappy Didn't Think Erica P & Bambi Would Fight




Follow Me
Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube Like MY Facebook Page Connect With Me On Linkedin Connect With Me On Google+ Join My Website Follow Us On Twitter

Views: 21692

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by QuEeNsFiNeSt on June 29, 2014 at 2:15pm
Erica P Is Bad
Comment by F***THEWORLD on June 27, 2014 at 3:09pm
This show makes black ppl look stupid. I watch it to see how black ppl act, and LOL at it every time!!! Hope it never ends LOL
Comment by YK on June 26, 2014 at 11:20pm
Erica P bad....Bambi, not so much.
Comment by Blaze on June 26, 2014 at 9:36pm
When keeping it fake goes wrong!
Comment by Ze' on June 26, 2014 at 7:52pm
Bambi...... that b**** look like a horse.
Comment by Daphenous Reid on June 26, 2014 at 7:44pm
TRIFLING! !!!!!!
Comment by united-gs on June 26, 2014 at 6:12pm
Singer Lloyd changed his name to stephanie nicole? Da fork the world coming to man...smh
Comment by my comment made u mad smh on June 26, 2014 at 6:02pm
Ppl saying they don't watch the show but know everything about it
Comment by Lux on June 26, 2014 at 5:23pm
Yo scrappy momma is the worst man lookin b**** ever. She look like she could be his daddy in a wig.
Comment by richard allan on June 26, 2014 at 4:47pm
I've never seen that bullsh!t show but I've noticed that all of the females on that show look like transgender individuals in the middle of a transformative surgery process. fvcking UGLY!!! ATL tell your h0es to step their game up.



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

MR TOP NOTCH commented on ChasinDatPaper's blog post Lord Jamar Thinks Murders Of 5 Dallas Cops Could Have Been Fake: "How Come We Didn't Get 1 Video Of 1 Of Those Police Dying?" (Video)
"Give zero fux what this lame jamar has to say...about anything, talks mad s*** and can't back nothin"
35 minutes ago
MR TOP NOTCH commented on Stackerdecks.com's blog post Kanye West's video, "Fade" featuring Teyana Taylor is everything you hoped it would be.
"What's this retard up too now, nah zero fux given, can't bring myself to play it, shock and awe is all this niqqa got left"
39 minutes ago
MASTER commented on Stackerdecks.com's blog post Kanye West's video, "Fade" featuring Teyana Taylor is everything you hoped it would be.
"Everything I hoped for? Hahahaha"
39 minutes ago
QuEeNsFiNeSt commented on ChasinDatPaper's blog post Yung Joc Gets A Perm. Twitter Savages React & Joc Responds (Video/Memes)
"This n**** turned into bieber joc"
41 minutes ago
QuEeNsFiNeSt commented on ChasinDatPaper's blog post Rick Ross Threatens To Get Involved In Drake Vs Meek Mill Beef: "If It's Gotta Go There Renzel Gon' Jump Off The Porch On Your A$$" (Audio)
""Renzel ain't gonna be able to make it off the porch with my fat a**""
42 minutes ago
MR TOP NOTCH commented on ChasinDatPaper's blog post A New G-Unit Mixtape 'The Lost Flash Drive' Is Dropping Tomorrow! (Cover Art/Snippets)
"Don't give a f** if they are throw away tracks, I need my g unit fix got dam it"
42 minutes ago
QuEeNsFiNeSt commented on ChasinDatPaper's blog post Redman Says Dissing MC Hammer In The 90's Could Get You Hurt: "Y'all Joke About Hammer, No! That N!gga Was Deep With N!ggas. Anybody Talked Sh!t & Came To The Bay Area They Was In For It!" (Video)
"Lmao hammer was bout it bout it"
47 minutes ago
QuEeNsFiNeSt commented on ChasinDatPaper's blog post A New G-Unit Mixtape 'The Lost Flash Drive' Is Dropping Tomorrow! (Cover Art/Snippets)
"A tape full of bangers I hope banks and fif is on it tho"
52 minutes ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy