Louie V Gutta Ft. Meek Mill - Super F*cking Cool + Meek's G5 Freestyle [Listen/Download]

 

Meek Mill is building a strong team for his Dream Chasers Records. In addition to Lil Snupe, Meek has also signed Louie V Gutta. Louie's mixtape "Worth the Wait" drops on April 6th. Here's a nice leak off of the project courtesy of HipHopSince1987.

 

 

Meek also cuts loose a new freestyle titled "G5." Peep that below. DreamChasers 3 on the way. Props to Splash.


 

 

Download "Super F*cking Cool" Here - Download "G5" Freestyle Here

Views: 1745

Tags: +, -, Cool, F*cking, Freestyle, Ft., G5, Gutta, Louie, Meek, More…Meek's, Mill, Super, V, [Listen/Download]

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by $DMoney$ on April 3, 2013 at 4:42pm
Weak Mill still makin FEEBLE attempts I see!! GAAAAAAAYYYYYY LOL
Comment by nicolas on April 3, 2013 at 3:32pm
Hot
Comment by Eddy Adkins on April 3, 2013 at 3:43am
Is hw really Gay? OMG Why i listen his last music on Ghana Radio
Comment by SMP on April 3, 2013 at 2:29am
lmao funk gaaaaaay
Comment by SMP on April 3, 2013 at 2:26am
hoe a-ss sh-it lol
Comment by ken on April 3, 2013 at 1:54am
Save $300 this month on groceries! Inbox me for more details.
Comment by SPIN GANG on April 3, 2013 at 12:35am
wack s*** can't f*** with my squad on NO given day!
Comment by NATE \m/ (-_-) \m/ on April 3, 2013 at 12:12am
why is louie v gutta lookin at meek mill like that in the relection of his glasses is what he's lookin at ???
Comment by Instant Classic Productionz on April 3, 2013 at 12:11am
Garbage. But what did you expect.
Comment by F***THEWORLD on April 3, 2013 at 12:10am
why do u have a reflectioin of Weak Mills on ur sunglasses? LOL so F-unk Gaaaaayyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

NatashaG posted a status
"Your attitude and the choices you make today will be your life tomorrow.— Unknown"
4 minutes ago
Max Payne commented on ChasinDatPaper's blog post Psychologist Spreads Husband's Body Parts Across Mexico City After Chainsaw Murder. Texts His Family So They Think He's Still Alive (Video/Pics)
"That joint look like a German Shepard in the face and yall thirsty n***** like id still smash though lmao"
21 minutes ago
Raphenom posted a blog post

Check Out Black Friday Michelle Redd released her debut compilation “Private Property Volume"

Black Friday Michelle ReddPrivate Property VolumeChicago Street Clout”. The project began as a mixture of music from some of Chicago’s finest musicians then later developed into a classic work of art with some of the hottest contributions from artists in Chicago, Houston and even France! With many other…See More
36 minutes ago
Merry Christmas Sidney posted a status
"I've been a liason for you.keep it Real."
44 minutes ago
Ibrahim Suleiman commented on ChasinDatPaper's blog post Kanye West Signs American Apparel Model-Turned-Singer Kacy Hill To G.O.O.D. Music (Video)
"Smh"
1 hour ago
URKILLER commented on ChasinDatPaper's blog post Psychologist Spreads Husband's Body Parts Across Mexico City After Chainsaw Murder. Texts His Family So They Think He's Still Alive (Video/Pics)
"He probably got caught cheating."
1 hour ago
URKILLER commented on ChasinDatPaper's blog post Kanye West Signs American Apparel Model-Turned-Singer Kacy Hill To G.O.O.D. Music (Video)
"@columbus j, Akon had lady gaga."
1 hour ago
Grandmaster Z commented on ChasinDatPaper's blog post Psychologist Spreads Husband's Body Parts Across Mexico City After Chainsaw Murder. Texts His Family So They Think He's Still Alive (Video/Pics)
"Crazy a** b****! Smh"
1 hour ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy