LOL: Kanye West Hilarious Freestyle About Sex With His Ex & More In Melbourne, Australia [Video]

 

Video After The Jump

 

While in Melbourne, Australia recently for a concert at the Sidney Myer Bowl Kanye West displayed his sense of humor while freestyling/singing about bad relationships, good p*ssy and great sex with your ex.

 

Via The Sermon's Domain.




 

 

Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube

Views: 17308

Tags: &, About, Australia, Ex, Freestyle, Hilarious, In, Kanye, LOL:, Melbourne, More…More, Sex, West, With, Your, [Video]

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by AVITY on February 23, 2012 at 3:54pm
Is this newsworthy??somebody tell me lmfao
Comment by carlitosway on February 23, 2012 at 4:08am
whack i waisted 7 min of my life listening to this s*** im tight
Comment by Daking on February 23, 2012 at 1:19am
How are you rich as f*** with girl problems??? Damn smh thats what happens when you get money before you learn how to have game. Most of these rappers pay girls for sex and I get mine for free, wonder what that says....
Comment by Columbus J on February 23, 2012 at 12:29am
Damn, Ye is an a******.
Comment by GEHAI on February 22, 2012 at 11:05pm
Tell me another rapper who can pull that type s*** off live on stage with paying fans there to see a show...
NOBODY!
Yeezy Wins again.
Comment by Brett on February 22, 2012 at 11:02pm
funny as hell
Comment by dave on February 22, 2012 at 10:27pm
I like it
Comment by jBrizzle on February 22, 2012 at 7:34pm
WHACK!
Comment by The Broom on February 22, 2012 at 7:17pm
@richard allan lmao that's horrible
Comment by Red The Knucklehead on February 22, 2012 at 6:59pm
some funny lines



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Louis Green updated their profile
29 seconds ago
NewMusic's blog post was featured

Drake - How About Now

Out of nowhere a new song from Drake entitled "How About Now." Much like Mike Jones' 2005 hit record "Back Then," Drizzy's latest is about how about people's attitude's change once you're famous.See More
4 minutes ago
NewMusic posted a blog post

Drake - How About Now

Out of nowhere a new song from Drake entitled "How About Now." Much like Mike Jones' 2005 hit record "Back Then," Drizzy's latest is about how about people's attitude's change once you're famous.See More
5 minutes ago
Mone commented on ChasinDatPaper's blog post Michael Brown's Blood Reportedly Found On Officer Darren Wilson's Gun & Car Door (Video)
"All this talking, marching, protesting ain't ever gonna get us no where. People only acknowledge fear and respect and this country don't respect the black man. So take it time to start killing, and aim that violence that's been taught…"
33 minutes ago
dredai commented on ChasinDatPaper's blog post Jessica Vanessa Leaves Job As Pre-K Teacher, Becomes Vine Twerk Queen (Video)
"Bad as hell, college educated, no tats, no kids. This girl has all the quality of a true dimepiece. I fux with her, she killing 70% of American women out here."
50 minutes ago
Instant Classic Productionz commented on ChasinDatPaper's blog post Michael Brown's Blood Reportedly Found On Officer Darren Wilson's Gun & Car Door (Video)
"Terrible how it's 2014 & it starting to look like the past all over again. Cops you have to do better."
52 minutes ago
john smith liked NewMusic's blog post Azad Right - Small Talk (Prod. By Ante)
2 hours ago
john smith liked NewMusic's blog post HoZ - Kill Em (Official Video) Prod by Nascent
2 hours ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy