LOL: Jay-Z Responds To Lil Wayne's Diss Via Affion Crockett [Video]

 

Video After The Jump

Since nobody knows when or if Jay-Z will ever personally respond to Lil Wayne's latest diss, comedian/impersonator Affion Crockett took the opportunity to do it himself.

Check it out below.

 


 

Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube


Views: 46489

Tags: Affion, Crockett, Diss, Jay-Z, Lil, Responds, To, Via, Wayne, [Video]

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by samuel boyd on September 1, 2011 at 8:56pm
go after jay but not fif tho wayne knows better. fif will take it 2 the streets
Comment by samuel boyd on September 1, 2011 at 8:55pm
lmao
Comment by JT aka YoungBo$$ on August 30, 2011 at 1:15pm
LMFAO *Jordan Plane*
Comment by chima geoffrey on August 30, 2011 at 3:24am
when u cross lil wayne he is so disrespetfull i think jay got what he need
Comment by Talon on August 29, 2011 at 11:57pm
That's damn near perfect
Comment by Get$ on August 29, 2011 at 10:19pm
this cat is funny but really though lil Wayne went in on jay and i don't think jay even was talking about him when he says you have baby $ but that’s just Wayne’s insecurities getting the best of him. I can't wait for the response if jay does get at him he's gonna go hard because that s**t was so disrespectful
Comment by BlowThis. on August 29, 2011 at 9:50pm
J can buy and sell 10 waynes.
Comment by Rick Pommells on August 29, 2011 at 3:36pm
this is going on my high light reel...
Comment by BooBoo Spirit~ on August 29, 2011 at 2:11pm
that's funny!

booboo spirit~
Comment by 10 Minute on August 29, 2011 at 1:33pm
going in @youtube.com/tenminute



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Kylizzel commented on ChasinDatPaper's blog post Authorities Begin Homicide Investigation Into Bobbi Kristina Brown's Death. Nick Gordon A Person Of Interest
"Bro right.. this boy's gonna off himself"
6 minutes ago
Spaced Out Magazine liked Spaced Out Magazine's blog post JRS3 - "Can't Fill My Shoes"
6 minutes ago
Spaced Out Magazine posted a blog post

JRS3 - "Can't Fill My Shoes"

Listen to new track from JSR3, "Can't Fill My Shoes".See More
6 minutes ago
JumpyB. commented on Besir Esati's blog post Nicki Minaj Brings Out Lil’ Wayne At ‘The Pinkprint’ Tour In Brooklyn (Video)
"Of course Wayne would come out and play his weakest hits. His music hasn't aged well."
8 minutes ago
Larry leal posted blog posts
8 minutes ago
Max Payne commented on ChasinDatPaper's blog post Congrats! Ice T & Wife Coco Are Expecting A Child
"Ice T said thats his b**** regardless.. He kept it pimpn lol"
9 minutes ago
Max Payne commented on ChasinDatPaper's blog post So Sad: Styles P's Daughter Commits Suicide. Rapper Opens Up About His Family's Loss
"Dalm .. I can't imagine.."
11 minutes ago
JumpyB. commented on ChasinDatPaper's blog post Khloe Kardashian Covers Complex. Peep Her Smoking Hot Pictorial Inside (Video/Photos)
"She look like a bulldog. The ugliest non-Kardashian. Her mama won't tell her who her real daddy is."
11 minutes ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy