LOL: Gay Dude Heated At Getting Traffic Ticket Goes Off On Reporter "All You Can Afford Is Food W/Your Fat Lazy A**" [Video]

 

Video After The Jump


Maybe it was getting filmed that set this driver off.



Bay Area
news station Kron4 has a news segment called "People Behaving Badly." During one of their recent episodes they filmed a guy getting a ticket. Nobody likes getting ticketed, but having a camera stuck in your face while it's happening would probably p*ss most people off.



That's what happens in the hilarious clip below. Watch as the driver goes in Kron4's Stanley Roberts.

 



Follow Me
Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube

Views: 11748

Tags: All You Can Afford Is Food W/Your Fat Lazy A**, At, Dude, Gay, Getting, Goes, Heated, LOL:, Off, On, More…Reporter, Ticket, Traffic, [Video]

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by The Real DJ Maestro on November 5, 2011 at 2:43pm
So what dude is gay, what that gotta do what anything.... People are so judgemental and critical of somebody else's sexual prefence, You not god and you shouldn't judge people. U dudes sound like u homo worrying about what another person does behind they closed doors in they own bedroom. Saying all that to say this, It was funny camera got owned and couldn't say s*** about nothing LMFAO
Comment by Marquis TheCrew King on November 5, 2011 at 10:48am
lol got that a**, this n**** crys over this s*** at night!

SUBSCRIBE
Youtube.com/TCMIXTAPETV
Comment by Infinite on November 4, 2011 at 3:31pm
gay or no gay the camera man got owned ... video taping patrol s*** haha
Comment by David on November 4, 2011 at 8:21am
faggots in a nutshell
Comment by G-Unit How It Really Goes on November 4, 2011 at 1:58am
elmo makes u violent
Comment by Linda on November 4, 2011 at 1:12am
lmao fatness lol lol lol
Comment by Gatman| m.A.A.d. City on November 4, 2011 at 1:06am
pwned!! by a f***** lmfao!!
Comment by Darrell Robertson on November 4, 2011 at 1:00am
LOL, If there was no camra dude would have definetely caught a Rodney King style beating.
Comment by J.P. on November 3, 2011 at 11:24pm
lmao dude at the ending of the day you owe the state of California 500.00 in a ticket
Comment by GT on November 3, 2011 at 10:36pm
LOL! He got roasted by a Gay dude.



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

dee commented on ChasinDatPaper's blog post Chris Brown Threatens Tyson Beckford Over Karrueche Tran. Model Answers Back With Gun Range Clip (Video)
"Chris a Emotional suka fighting over b!tch thats not even his. He wanna fight whoevet she take a picture with.lmao."
7 minutes ago
da champ 817 commented on ChasinDatPaper's blog post The Alchemist On Eminem & Battle Rap: "I Couldn't Think Of Anyone On Earth That I Would Put In Front On Eminem That Could Out Rap Him" (Video)
"White people playing the race card lmao I didn't mention his race you did maybe you Only like and defend him because he's white idk"
13 minutes ago
NathanaeL commented on ChasinDatPaper's blog post The Alchemist On Eminem & Battle Rap: "I Couldn't Think Of Anyone On Earth That I Would Put In Front On Eminem That Could Out Rap Him" (Video)
"Andre 3000 better."
20 minutes ago
Them504boyz commented on ChasinDatPaper's blog post Chris Brown Threatens Tyson Beckford Over Karrueche Tran. Model Answers Back With Gun Range Clip (Video)
"Chris get out ur feelings"
32 minutes ago
Them504boyz liked ChasinDatPaper's blog post Kendrick Lamar - Alright (Behind The Scenes Pics)
33 minutes ago
ThePotent1 commented on ChasinDatPaper's blog post Chris Brown Threatens Tyson Beckford Over Karrueche Tran. Model Answers Back With Gun Range Clip (Video)
"All this s*** over females. So weak, so NOT gangsta. CB needs to spend a few hours listening to the late great Patrice O Neal and get his mind right when it comes to females. Looks like a damn fool and the only winner out of all this is that tadpole…"
36 minutes ago
ChasinDatPaper's 5 blog posts were featured
46 minutes ago
ChasinDatPaper posted blog posts
46 minutes ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy