Lol! Chief Keef - "Love Soda" Parody [Video]

Video after the break...

Check out this hilarious parody of Chief Keef's song "Love Sosa" by @DUKK2 @BRANKNUMUSIC



Follow @CLop3z

Views: 6117

Tags: -, Chief, Keef, Lol!, Love Soda, Parody, [Video]

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by adeeb shady on November 17, 2012 at 10:19am
I give homies props bekuz they actually have FEAMALES in the video
Comment by Shane Yuhas on November 17, 2012 at 12:14am
Chief Keef is BUTT tho... like for real. I CANT believe that his songs have 10+ million views on Youtube... Like Im lyrically better than Keef and i don't rap
Comment by loc-dog on November 16, 2012 at 6:08pm
true. b****** love my soda. when i see them all they try to do is get more soda.
Comment by Jimmie on November 16, 2012 at 5:35pm
11+ million single moms not doing their job
Comment by Gangstarr on November 16, 2012 at 5:11pm
It's really good job!
Comment by SMP on November 16, 2012 at 4:59pm
lmao
Comment by T.T.S. on November 16, 2012 at 3:57pm
LMAOOO but the original Chief Keef 'Love Sosa' track is hot imo, the original video has over 11 million(!) views in less than a month, that's a hit tho no matter how you look at it...
Comment by CORYLAVEL on November 16, 2012 at 2:57pm
better than chief keef
Comment by Corey on November 16, 2012 at 1:04pm
better than chief keef
Comment by MimE-FreAK on November 16, 2012 at 12:55pm
RRREEEEMMMMMIIIIIXXXXXX



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Alamgir Singra posted a status
13 minutes ago
Salvator De'Luca commented on ChasinDatPaper's blog post Ronda Rousey Destroys Bethe Correia In 34 Seconds At UFC 190 To Retain Belt (Video/Pics)
"Only 12 wins? I thought she was at least 30+ the way they hype her but since she's a woman champuon I guess that makes sense"
20 minutes ago
Raphenom posted a blog post
21 minutes ago
Swift-o commented on ChasinDatPaper's blog post Meek Mill In Trouble With The WWE For Using The Undertaker's Ring Entrance Music On 'Wanna Know'
"Yup this rap industry gets involved in rap beef to protect the suckas they wanna push. 50 destroyed Ross but the industry saved him cause he was the hot one at the time. Same with this. Drake been a p**** and got exposed but they Savin him from the…"
28 minutes ago
Essino-Dub commented on Besir Esati's blog post Toronto Rapper Redway Killed In Car Accident (Photos & Video)
"Wow that looks really bad... RIP"
32 minutes ago
Streetz commented on ChasinDatPaper's blog post Ronda Rousey Destroys Bethe Correia In 34 Seconds At UFC 190 To Retain Belt (Video/Pics)
"Damn!!!..What you said about my father.. Pow!!..I thought so!!!its nothing like a pretty chick that knock b****** out!!!"
37 minutes ago
Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

Porn Star Jenna Ivory on Having 47 Foster Parents

Porn Actress Jenna Ivory Talks Having 47 Foster Parents, Career Start, Downside Of The Foster...

thisis50.com

Video After The Jump Jenna Ivory opened up to VladTV about growing up without parents after she was taken away from her mother at just a few days old. Life…

Facebook37 minutes ago · Reply
Simplify commented on ChasinDatPaper's blog post Porn Actress Jenna Ivory Talks Having 47 Foster Parents, Career Start, Downside Of The Foster System, Being Anti-Drugs, Meeting Her Biological Mom (Video)
"She's sexy as f***"
44 minutes ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy