LOL: Ask A Network Head - Why Doesn't MTV Play Music Videos Anymore? [Video]

 

Video After The Jump

 

Ever wondered what happened to all the music videos you used to see on MTV? In this third installment of "Ask A Network Head," Natalie asks the head of programming at MTV why they stopped playing music videos and gets an answer she wasn't expecting.

 




 

 

Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube

Views: 11936

Tags: -, A, Anymore?, Ask, Doesn't, Head, LOL:, MTV, Music, Network, More…Play, Videos, Why, [Video]

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by bill hernandez on November 14, 2012 at 9:38pm
@afgun king yeah the age of making money off of CDs is done and has been done for a long time because of the internet... shows are the only real way to make money now, endorsements as well i guess but shows are where it's at for an artist
Comment by MC A - Rap Lab CEO on November 13, 2012 at 9:39am
f*** mtv n**** the lab always spend grands on videos
Comment by Mann Ualready on November 13, 2012 at 6:58am
Now that was funny and true
Comment by AFGun KinG on November 13, 2012 at 3:41am
lol funny video. but people crying about free music downloads are retarded. nobody needs to feel guilty about downloading free music. artists have less talent than ever and still make more money than they should. having to work a little harder to earn that money isn't necessarily a bad thing. People have been getting ripped of for years over paying for albums that only contained a couple decent songs. now u can consider free downloading of ur music as free promotion for u as an artist. u can earn ur money through shows and endorsements based on the demand for ur music, which in turn requires artists to stay on their toes and produce better music. if anything, the free ride is over for the artists and the power is where it should be, with the audience.
Comment by thatnigga253 on November 13, 2012 at 3:08am
f*** mtv...f*** television for that matter
Comment by G-unit91 on November 13, 2012 at 1:34am
Damn he's right
Comment by TheSyndicate on November 13, 2012 at 12:18am
This s*** is real! Most people are leaches now! SMH!
Comment by Youngbloodx23 on November 12, 2012 at 10:44pm
yea the s**** true but so what its called music television there should be some sort of music s*** on it......change the damn name then
Comment by Dial-Tone on November 12, 2012 at 10:06pm
its true
Comment by kwame dukes on November 12, 2012 at 9:06pm
lmao natalie is cute though



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

richard allan commented on ChasinDatPaper's blog post V. Stiviano Says She Was Donald Sterling's Beard: "He Enjoys Sexual Acts With Men." Files $10 Million Defamation Of Character Lawsuit Against Donald & Shelly [Video]
"wait......I thought SHE WAS A MAN?! That's cray. I've been wrong this entire time."
4 minutes ago
SKNZ commented on ChasinDatPaper's blog post LOL: 50 Cent Challenges Floyd Mayweather Jr To Read 'The Cat In The Hat' Or A Harry Potter Book (Video)
"Damn you can never let fif know your secrets. He gonna murder Floyd."
10 minutes ago
Sizzurpurple commented on NewMusic's blog post Troy Ave Ft. Young Lito - Believe Me (Official Music Video)
"Troy you embarrassing the other XXL freshmen. Lito even rap better than them!"
10 minutes ago
SKNZ commented on NewMusic's blog post Troy Ave Ft. Young Lito - Believe Me (Official Music Video)
"Lame a** s***. I'm BK all day but him and Bobby Shmurda are super 1 hit wonders. They money supplier gonna be bankrupt fooling with them. In memory of BIG they should just do better."
14 minutes ago
Dirty South commented on ChasinDatPaper's blog post LOL: 50 Cent Challenges Floyd Mayweather Jr To Read 'The Cat In The Hat' Or A Harry Potter Book (Video)
"Lol! That s*** was funny. He saidJimmy Kemmel's name because he knows Jimmy will air this video as soon as he find out about it. Haha@the guy who said 50 cant make a hit. Have you seen his shows tard? 50 tours everywhere that your favorite…"
32 minutes ago
Rucku$ commented on ChasinDatPaper's blog post Talib Kweli Argues With CNN's Don Lemon Over The Media's Coverage Of Michael Brown. Threatens To Walk Away From Interview [Video]
"Here's real talk 100%. People that have gotten shot and killed have had the attitude of talib kweli, nobody would shoot a person like don lemon. He stayed calm during the whole argument like a person. Think about what I'm saying before you…"
42 minutes ago
NewMusic's 7 blog posts were featured
44 minutes ago
ChasinDatPaper's 5 blog posts were featured
44 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy