Lloyd Banks Pushes Back Release Date Of 'V6'

 

Due to his hectic touring schedule and other unforeseen circumstances, Lloyd Banks has pushed back the release date of his highly anticipated 'V6' mixtape.

 

The Queens MC revealed the information last night.

 

"Still a few things I have to do with the tape,it's not droppin monday..but soon after!" Banks wrote on Twitter. "I just want it to be delivered the right way. Trust me it's worth the wait! You won't be disappointed."


Banks didn't reveal a new release date for the project yet. He is currently touring Europe. His next stop is Lille, France.



Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube


Views: 10954

Tags: 'V6', Back, Banks, Date, Lloyd, Of, Pushes, Release

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Shockman203 on April 29, 2012 at 11:29am
Banks V6 it's gonna be worth the wait take ur time Banks Jada Consignment gonna hold us down till u ready GGGGG-UNIT
Comment by Clay on April 29, 2012 at 11:27am
G-Unit stand up / this is a must see www.Streetleaguemovement.com
Comment by The RULER on April 29, 2012 at 11:23am
fredy comment 2 below me WHEN BANKS PRACTICING ITS BETTER THEN UR FAVORITE RAPPER TIMES 1 BILLION GO LISTEN TO RICK ROSS F*****.
Comment by George on April 29, 2012 at 11:09am
Anyone know if Banks is hitting the UK? Or where I can find a list of all the places he's hitting?
Thanks
Comment by Wils.V6 on April 29, 2012 at 11:07am
Is Banks hitting the UK?
Comment by fredy on April 29, 2012 at 10:51am
its a mixtape, we are talking about practice, practice people.
Comment by QuEeNsFiNeSt on April 29, 2012 at 10:44am
Hopefully It Comes Out During Next Week
Comment by Tye Lanes on April 29, 2012 at 10:36am
lol damn... I was hyped up to hear it monday but if its anything like cold corner or v5 its worth the wait! LA stand up!
Comment by NATE \m/ (-_-) \m/ on April 29, 2012 at 10:15am
maybe banks is juss wateing the 50 train to do its thing like the way 50 did to em with recovery train
Comment by clarence on April 29, 2012 at 10:12am
im back again THE UNIT NEED TU MAKE A BANGER SONG PRODUCED BY CARDIAK OR BANGLADESH OR LEX LUGGER OR T MINUS OR BOI1DA JUST FOR TH VISIBILITY
IMAGINE 50 CENT,yayo,banks,kid kid paris,shawty lo,genasis!!! on same track!!!!!



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

united-gs commented on ChasinDatPaper's blog post Tennessee Cops Find Loaded Gun Hidden In Woman's V*gina During Search At Station [Video/Police Report Inside]
"Lmao smh...and I thought my white b8tch taking my dyck and a magnum had that good pooosie...she giving ideas t up terrorist and sh8, now they gonna have that bomb azz poosie"
10 minutes ago
LL TaF commented on ChasinDatPaper's blog post Lupita Nyong'o Named People Magazine's 2014 Most Beautiful Woman. Top 10 List Inside [Pics]
"She's not the most beautiful woman in the world b/c my girl and my mom are better than her.. no matter she cut her hair or not, she stays "she" , like natural darkskin not trying to be a white wanna be.. These n***** saying it's…"
11 minutes ago
ChasinDatPaper liked NewMusic's blog post Ky-Mani Marley - Get High
13 minutes ago
ChasinDatPaper liked NewMusic's blog post B. Smyth - Twerkoholic (Official Music Video)
13 minutes ago
ChasinDatPaper liked ChasinDatPaper's blog post Star Requests That Watchers Be High When Tuning In, Talks Keyshawn Johnson's Domestic Violence Arrest, Says Adrien Broner Is Gonna Flip On Floyd Mayweather Jr., Vybz Kartel [Video]
13 minutes ago
ChasinDatPaper liked NewMusic's blog post Hit-Boy - Grindin' My Whole Life (Listen/Download)
13 minutes ago
ChasinDatPaper liked NewMusic's blog post Logic Ft. Big Sean - Alright (Prod. By Tae Beast)
13 minutes ago
ChasinDatPaper liked Thisis50 TV's blog post Akon: "I'm Not a Legend Yet" + 50 Cent Walks In to Speak About It - TI50
13 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy