Lil Wayne Thanks Kanye West For Saying He's The No. 1 MC. Sway Responds To Yeezy's Rant Via Twitter

 

As we previously reported, Kanye West called up Hot 97's DJ Enuff earlier to rant about Sway and MTV placing him at No. 7 On their Hottest MC's in the Game list.

 

Among other things Yeezy said he gave Sway his first TV, and in his opinion Lil Wayne should be ranked No. 1 overall on the list.

 

 

Both Wayne and Sway responded via Twitter. Check out what they had to say below.

 

 

 






Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube Like MY Facebook Page Connect With Me On Linkedin

Views: 35699

Tags: 1, For, He's, Kanye, Lil, MC., No., Rant, Responds, Saying, More…Sway, Thanks, The, To, Twitter, Via, Wayne, West, Yeezy's

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by BrooklynCarter on March 7, 2013 at 11:48am
whats the last song wezzy had ???? love me curtains
rich as f***
no worries
my homies still
this is all from the album coming out this month yall n***** need to get off his d*** if you think someone else hotter put them in that positon stop being bums and go support your artist buy an album vs downloading it any musician who puts out free mixtapes for us a few times a year to keep us entertained you gotta give back yall bums swear n***** is supposed to make music for u to just dload lol but im preaching to idiots half you dumb asses are the type to buy a bag of weed vs buying food and be hungry as hell after you smoke lol so how could you even fathom spending 13 $ on music
Comment by thatnigga253 on March 6, 2013 at 10:29pm
Lil wayne topped Elvis for most charted singles...I F*ck with him only on that point
Comment by 2fresh shawty on March 6, 2013 at 3:22pm
YMCMB B******
Comment by M.K.J... on March 6, 2013 at 2:31pm
THAT N**** B****** OVER A DAMN TV LIKE ITS A CAR R U SERIOUS KANYE LOL...
Comment by KidPhoenix on March 6, 2013 at 2:01pm
Cant hate on Wayne at all but his s**** recycled straight up.... its hot but nothing I haven't heard come out his mouth.....He just switches his punches/analogies with different words and that's it, don't get me wrong some of it is clever but not great enuff to ever be number 1
Ima be pist if J.Cole isn't on the list! That boys nice!
Comment by Columbus J on March 6, 2013 at 11:46am
Kanye is one corny a** n****.
Comment by Namaste on March 6, 2013 at 11:37am
Not the biggest Wayne fan, but yall hating if you say "Love Me" is not a banger!!!! "Rich as fu ck" is a killer as well. Everything Wayne been putting out this yr has been hot. Yall just some da mn haters....JUST FACE IT NOBODY ON GUNIT WILL EVER MAKE THE HOTTEST MCS LIST!!!! STOP HATING.
Comment by BrooklynCarter on March 6, 2013 at 9:41am
whats the last song wezzy had ????
love me curtains
rich as f***
no worries
my homies still
this is all from the album coming out this month yall n***** need to get off his d*** if you think someone else hotter put them in that positon stop being bums and go support your artist buy an album vs downloading it any musician who puts out free mixtapes for us a few times a year to keep us entertained you gotta give back yall bums swear n***** is supposed to make music for u to just dload lol but im preaching to idiots half you dumb asses are the type to buy a bag of weed vs buying food and be hungry as hell after you smoke lol so how could you even fathom spending 13 $ on music
Comment by BrooklynCarter on March 6, 2013 at 9:41am
whats the last song wezzy had ????
love me, curtains,
,rich as f***
no worries,
my homies still
this is all from the album coming out this month yall n***** need to get off his d*** if you think someone else hotter put them in that positon stop being bums and go support your artist buy an album vs downloading it any musician who puts out free mixtapes for us a few times a year to keep us entertained you gotta give back yall bums swear n***** is supposed to make music for u to just dload lol but im preaching to idiots half you dumb asses are the type to buy a bag of weed vs buying food and be hungry as hell after you smoke lol so how could you even fathom spending 13 $ on music
Comment by BrooklynCarter on March 6, 2013 at 9:40am
whats the last song wezzy had ????
love me curtains
rich as f***
no worries
my homies still
this is all from the album coming out this month yall n***** need to get off his d*** if you think someone else hotter put them in that positon stop being bums and go support your artist buy an album vs downloading it any musician who puts out free mixtapes for us a few times a year to keep us entertained you gotta give back yall bums swear n***** is supposed to make music for u to just dload lol but im preaching to idiots half you dumb asses are the type to buy a bag of weed vs buying food and be hungry as hell after you smoke lol so how could you even fathom spending 13 $ on music



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

JumpyB. commented on Thisis50 TV's blog post John Starks on NY Knicks; Michael Jordan; Old NBA vs New NBA - TI50
"The new Nba is weak. That old Nba players today would be crying every game."
1 minute ago
John Trump$ updated their profile
1 minute ago
ZACK posted a status
"https://youtu.be/iry0VRabMgE FUCKK MEEK FUCKK DRAKE DISS...by zpac aka zackavelli the don MUST VIEW"
9 minutes ago
Joshua Howard liked NewMusic's blog post Drake - Back To Back Freestyle - Meek Mill Diss
20 minutes ago
George commented on NewMusic's blog post Drake - Back To Back Freestyle - Meek Mill Diss
"@Foolish My last point (crazy I only listened to this song once). You have the A-side & the B-side. Example - Jay-z was the A-side so he could decide how to respond in the Dipset beef. Same thing here, Meek is the inferior artist (b-side) and he…"
40 minutes ago
matt commented on ChasinDatPaper's blog post 50 Cent x Power 99: Talks Meek Mill Vs. Drake Beef, Quilly, G-Unit, Rotimi, Believing Nicki Minaj Is OK With Meek Dissing Drizzy, 'Power', Thisis50, 'Cold Corner 3' (Video)
"Why the f*** ain't that new buck and trick trick . B**** Ross diss track up here"
41 minutes ago
Jay Killah liked Thisis50 TV's blog post John Starks on NY Knicks; Michael Jordan; Old NBA vs New NBA - TI50
50 minutes ago
Jay Killah liked Besir Esati's blog post Ice Cube Says "Straight Outta Compton" Soundtrack Drops August 1st, Talks Movie, Tour, Suge Knight & Police Violence (Video)
50 minutes ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy