LeBron James Drops Rap Song. Should He Keep Recording Or Exit The Booth Forever? [Audio]

 

LeBron James is arguably the best basketball player on the planet. As a rapper he still has a ways to go. The Miami Heat forward released a freestyle over Jay Z's "FuckWithMeYouKnowIGotIt" called "Kingdom."

 

"We were working out together and LeBron said 'let's get in the booth.' I said 'I'm going tonight', so he came to the studio," LeBron's friend and aspiring rapper, Sian Cotton, told TMZ

 


Peep the lyrics:

 

[LBJ Hook:]
Ugh, roll, roll with us, cause you we got it, (we got it, we got it)
roll with us, cause you know we got it, (we got it, we got it)
it's a damn shame that you ever doubted, (doubted, doubted)
come roll with us cause you know we got it (we got it, we got it)
roll with us cause you know we got it (we got it, we got it)
roll with us cause you know we got it (we got it, we got it)
it's a damn shame that you ever doubted, (doubted, doubted)
it's a damn shame that you ever doubted, (doubted, doubted)

 

[LBJ Verse:]
I just docked us off of France killa
Shots so bright I got a tan killa
Try to catch up it's a waste of time (waste of time, waste of time)
I grind you hard let you take mine (never, never)
AP watch drop next month (month, month)
60 racks on ya wrist to stunt (stunt, stunt)
Fall back before you fall out
My team eating, the rest of y'all drought (drought, drought)
Say what you want about the king,
Got money, got cribs, got whips, and oh yeaaa (bleeped) got 2 rings (2 rings, 2 rings)
Cribs sick, tall like, Costco's,
Gotta keep getting that Robert, DeNiro, don't fear you
I understand you can't compete bro, but you see here, is royalty,
You can't beat me, ya better join me, over at six feet, underneath (underneath, underneath)

Where my crown Shi (where my crown Shi, where my crown Shi)

 

[LBJ Hook:]
Cause you know we got it (got it, we got it)
Rolls with us cause you we got it (you know we got it, you know we got it)
Come roll with us cause you know we got it (you know we got it, you know we got it)
It's a damn shame that you ever doubted
It's a damn shame that you ever doubted

 

Does 'Bron 'Bron have a future as a rapper?

 

Source: TMZ

 

Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube Like MY Facebook Page Connect With Me On Linkedin Connect With Me On Google+ Join My Website

Views: 8944

Tags: Booth, Drops, Exit, Forever?, He, James, Keep, LeBron, Or, Rap, More…Recording, Should, Song., The, [Audio]

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by BlaZenem on April 3, 2014 at 7:14pm
s*** better than trinidad james
Comment by Ethan(The Nice Guy) on April 3, 2014 at 12:03pm
pretty good
Comment by forefront on April 3, 2014 at 6:25am
LOL
Comment by AVITY on April 3, 2014 at 2:22am
the guy is having fun with himself..mot bad at all for a basketball star..!!
Comment by Ronald MAUDLIN on April 3, 2014 at 12:29am
Lebron just having fun yall n***** taking it to damn serious always gotta criticize someone . You n***** are worst than b****** I swear!!!!!!
Comment by King Siddy on April 3, 2014 at 12:16am
Not bad.........
Comment by Daphenous Reid on April 2, 2014 at 11:17pm
Shaquille O'Neal is the ONE AND ONLY SPORTS STAR that can actually rap Kobe tried, deion Sanders, Cedric Ceballos, Chicago Bears, Allen Iverson, Chris webber, ALL Failed! !!!! Wayneman Tisdale did an jazz album and it was good
Comment by Tempertantrum on April 2, 2014 at 10:34pm
If he gets a third ring he can drop a country album for all I care....
Comment by 1THUG aka Tha NYCHA LEGEND!! on April 2, 2014 at 9:45pm
Dis shet way betta den BISD!!
Comment by 1THUG aka Tha NYCHA LEGEND!! on April 2, 2014 at 9:32pm
Negga had benzino ghost write dis shet from his hospital bed in bean town!!



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

fan123 commented on ChasinDatPaper's blog post Macklemore Participates In Ferguson Protests "It's Not About Me, It's About Mike Brown" (Video)
"What the cause yall talking about, being allowed to rob and attack ppl?!"
29 minutes ago
fan123 commented on ChasinDatPaper's blog post Chaos In Ferguson: Riots, Arson, Looting Resume After Grand Jury Fails To Indict Cop Darren Wilson In Shooting Death Of Mike Brown (Video/Pics)
"DisgRACEful we now KNOW he wasn't holding his hands up, we know he was attacking the pig, we know he robbed the store, we know he wasn't going to college, we know he was going to jail, we know he wasn't shot in the back, we know…"
31 minutes ago
A&R Coordinator IMF/INgrooves shared their video on Digg
48 minutes ago
A&R Coordinator IMF/INgrooves shared their video on Twitter
52 minutes ago
A&R Coordinator IMF/INgrooves liked A&R Coordinator IMF/INgrooves's video
52 minutes ago
A&R Coordinator IMF/INgrooves shared their video on Google +1
53 minutes ago
Epitome commented on ChasinDatPaper's blog post Chaos In Ferguson: Riots, Arson, Looting Resume After Grand Jury Fails To Indict Cop Darren Wilson In Shooting Death Of Mike Brown (Video/Pics)
"Feelings of pain, frustration and despair can easily lead ppl to do irrational things. You have to have an inner peace (that can only come from God) that can withstand all the horrors and injustices of this life if you want to avoid your emotions…"
1 hour ago
Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

Tyga Is The New Face Of Shine 24K Gold Weed Rolling Papers

Tyga Signs $5 Million Deal To Become Investor In Shine 24K Gold Weed Rolling Papers

www.thisis50.com

Tyga continues to expand his business portfolio. In addition to his Last Kings clothing store and record label, the California rapper has become an investor…

Facebook1 hour ago · Reply

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy