Kanye West Goes Off On Sway For MTV Top 10 MCs List

Kanye calls up DJ Enuff to give a long overdue interview and address his 7 spot on this year's MTV Top 10 MCs list.
Kanye goes on saying Wayne is #1 before adding: "I gave Sway his first TV, and he needs to remember that!" before hanging up.

#classic

Audio via ThatsEnuff

Views: 26065

Tags: MTV, beef, diss, kanye, sway, west

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by lovelyms on March 7, 2013 at 1:06am
Kanye is a mess. "I want to tell everyone I gave Slay his first t.v." That boy is a mess!!!
Comment by ReRun(The Voice) on March 6, 2013 at 7:03pm
omg man I use to like k west when he first came out thru the wire and thought he had dope beats but man he just keeps crying and b****** and b****** lol bout every lil thing DUDE UR RICH LOL GRAB A COKE AND SMILE THEN SIT DOWN AND EAT SOME MICKY Ds or SOMETHING! since when does giving someone a T V get you the top spot lol s*** in that case I got a 60 inch LCD DAMN ANYONE GOT SWAYS NUMBER ??? IM MAKING NEXT YRS TOP LIST LOL
Comment by Fred b on March 6, 2013 at 5:40pm
I think Sway and Mtv just be trying create a buzz and get an uproar from the Hip Hop community.....every year they top 10 list is b*******
Comment by Da_monster35 on March 6, 2013 at 4:41pm
Who is responsible for the list....who votes???
Comment by Ill Will on March 6, 2013 at 1:00pm
lol wayne? If Wayne is number 1 then YES HIP HOP IS DEAD
Comment by skidz on March 6, 2013 at 12:12pm
Kanye West is a good producer but an absolutely s*** rapper.Who thinks a little to highly of himself.Kanye isn't the best mc on the planet but he thinks he is.
Comment by True2HipHop on March 6, 2013 at 10:25am
If your a rapper & complaining about your MTV spot for the Hottest MC then you shouldn't have even made the cut because you're a rapper, not an MC. MC have something to say, have a point, have creativity, have respect for this thing called Hip Hop that was created to speak out about the streets. Now all most rappers due is speak on material b*******, girls, molly, and make techno/KidsBop/Pop/Club crap So who cares about an MTV list they just continue to perfetuate garbage wanna be HipHop music to stupid fans who don't realize they're fans of wack s***. #Truth/HipHopAlways #LyricsNoGimmicks Check out C.O.B, HorseShoe G.A.N.G, & Crooked I,
Comment by Encore_ on March 6, 2013 at 9:29am
wayne no.1? really kanye? just shut up, you've become such an embarrassing stupid shithead these days...
Comment by Pawel on March 6, 2013 at 9:13am
Gay b******
Comment by Serious on March 6, 2013 at 9:10am
old a** box tv



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

tommy dollar commented on corentin's blog post Lol - E-40 Doesn't Flinch (Video)
"Yeah I agree that n**** was high as f*** lmao cuz it look like he was trying to catch it after it went by"
17 minutes ago
Anthony S. Jasper Jr. liked 50s Most Wanted's event The Sexxxiest Summer Yacht Party Ever 8/16 in NYC
24 minutes ago
GANGSTA WAYNE commented on ChasinDatPaper's blog post UDUBB Network Presents Annihilation: T-Rex vs Shotgun Suge (Rap Battle Video)
"rex died twice this smh"
31 minutes ago
RAWDOGGTV shared their blog post on Facebook
32 minutes ago
RAWDOGGTV shared their blog post on Twitter
33 minutes ago
RAWDOGGTV shared their blog post on Google +1
33 minutes ago
RAWDOGGTV liked RAWDOGGTV's blog post Miley Cyrus Nae Nae twerk Dance
33 minutes ago
RAWDOGGTV posted a blog post

Miley Cyrus Nae Nae twerk Dance

Nae Nae Dance Creators, Tell Miley Cyrus She's Doing It WrongMiley Cyrus has moved on from twerking. She’s got a new (old) dance, and its creators are ragging on her for doing…See More
35 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy