Joe Budden ft. Wiz Khalifa & French Montana - "NBA" [Official Music Video]

Joe Budden ft. Wiz Khalifa & French Montana - "NBA"

Views: 9060

Tags: &, -, Budden, French, Joe, Khalifa, Montana, Music, NBA, Video], More…Wiz, [Official, ft.

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by BIGMACATTACK on March 27, 2013 at 1:49am
montanas verse and flow WERE THE WORSTTTTT
Comment by fckweezyandbirdman on March 26, 2013 at 7:49pm
lmao, which of these do not belong? Mr I sound like a have a cold for life aka montana unplugg your fcking nose idiot why would they put him on that track out of all the people they could have got,makes no sense lol
Comment by Billy Hernandez on March 26, 2013 at 7:32pm
Guess working with Slaughterhouse and Em ain't cutting it for Joe. Go hop on the rest of the industries nuts for a hit. SMH!
Comment by J.C. on March 26, 2013 at 5:58pm
3 1/2 outta 5 stars
Comment by T.T.S. on March 26, 2013 at 5:41pm
Joe did his thing, but can't really take Frenchy and Wiz seriously, song is kinda weak. Shout out to Jack Thriller tho LOL
Comment by SMP on March 26, 2013 at 5:33pm
Hoentinue, don't make me call Raekwon, it will have Hoey Budden run all the way to China and become a monk lol
Comment by SMP on March 26, 2013 at 5:32pm
That's that fu-ck boy sh-it, right? Do your thing Hoey Budden lol
Comment by City Graphix on March 26, 2013 at 5:24pm
Wiz part was the Ho-test!
Comment by GANGSTA WAYNE on March 26, 2013 at 5:15pm
lol i see you jack thriller
Comment by dave on March 26, 2013 at 5:14pm
Damn, French can't rap. Cool song though, props to Joe.




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Khalifa Mia shared their photo on Google +1
19 minutes ago
Jay Harris liked ChasinDatPaper's blog post Mya Twerks It Out During Performance At G5ive Strip Club In Miami (Video/Pics)
24 minutes ago
NatashaG posted a status
"We cannot always build the future for our youth, but we can build our youth for the future. –Franklin Roosevelt"
37 minutes ago
Jason Nipper commented on NewMusic's blog post Future - My Savages (Official Music Video)
"fire ..."
1 hour ago
Mecca Ern liked Mecca Ern's blog post HOW DID TMACK BECOME THE KING OF WVA ???
1 hour ago
Mecca Ern shared their blog post on Facebook
1 hour ago
kdough posted a blog post
1 hour ago
Mecca Ern shared their blog post on Google +1
1 hour ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy