Jeremy Lin Reveals What Hip Hop Artist Gets Him Motivated To Play Before Games. You Might Be Surprised [Video]

 

Video After The Jump

 

Jeremy Lin is like a lot of other 23-year old guys in some ways. He loves sports and hip-hop. But he's also quite unique. He's a star player in the world's biggest media market and he shuns mainstream music for Christian.

 

In a recent interview with Fuse, the New York Knicks guard spoke about what artist's are on his current playlist.

 

"An artist you gotta check out is Lecrae, he's a Christian rapper, just raps a lot about the Gospel, and about Christian music," Lin said. "I really enjoy his lyrics as well, so if you're a big lyrics guy, I think that'd be a good fit for you. I listen to something that mellows me out. Hillsong is a Christian band, and they play a lotta contemporary Christian music. I listen to them to remind myself why I'm playing the game, and remind myself I'm playing to glorify God. I really try to just focus on that. I try not to get too hyped up otherwise I find myself kinda burned out before the game or going into the game with a little too much energy playing out of character. So I try to slow it down a little bit."

 

 

 

 

Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube

Views: 34115

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by LIL LORD on February 18, 2012 at 6:04pm
great.
Comment by m@! on February 18, 2012 at 5:45pm
damn.. he sounding more and more like tbow every second lol
Comment by PLAYBOYD on February 18, 2012 at 5:29pm
Lecrae good
Comment by Lifetimes of SC on February 18, 2012 at 4:56pm
''who tha boss of da cross?'' hahahaaaaaaaaaaaaaaaaa ''touchin lil kids as I floss'' .....
Comment by Lifetimes of SC on February 18, 2012 at 4:54pm
i guess people arent proud of their real roots anymore. Oh well. just know that jesus was 5 shades darker and hung around camels..not that snowflakes and reindeer b.s.
Comment by Lifetimes of SC on February 18, 2012 at 4:48pm
christian rap- do you go to hell if you dont like the song? Prolly.
Comment by Astoria Warrior on February 18, 2012 at 4:43pm
looking to put together a online store or a business, brand, portfolio online? visit citygraphix.com
Comment by Deebo on February 18, 2012 at 4:36pm
i thought he was gonna name of some good music not some religious b*******
Comment by jesus on February 18, 2012 at 4:25pm
i thought he was gonna say 50 cent but he said some f** s*** like come on now we dnt give a f*** wats his fav color or his 1s tattoo or his for girl he f***** this s*** been got wck to me this lin guy real rap is big l gunit mobb deep fab jay z ludacris those are some real a** n*****
Comment by Ace *Major Pain* on February 18, 2012 at 4:21pm
lol I thought he was gonna say lil b or something. Then I'd really be surprised.



Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Hazel Auger commented on Johndot's photo
2 hours ago
Hazel Auger commented on Ousmane's video
2 hours ago
Hazel Auger commented on Ousmane's video
2 hours ago
Derek Lemire posted blog posts
2 hours ago
Larry leal posted blog posts
3 hours ago
Lisa Deez posted blog posts
4 hours ago
T.N.T Promo posted a blog post

ROCKOUT OGM FEAT. GLAYSHAZ OF ICE, REEK LAUREN 99 PROBLEMS

Rockout OGM is an artist just trying to let the rest of the world know its still real ones in New England getting money with there own swag. With there saying "On Grind Mode Or Die". Check out his music video for his track "99 Problems" featuring Reek Lauren & Glayshaz Of Ice.See More
5 hours ago
Beloved Quinones commented on ChasinDatPaper's blog post G Herbo Drops Bars Over Cam'Ron's 'I Really Mean It' For Funk Flex On Hot 97 (Video)
"Obviously u not from NYC LMAO"
5 hours ago

© 2017   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy