Honey Cocaine - Bad Gal [Official Music Video]

 

Video After The Jump

 

Honey Cocaine releases another new music video off of her just released mixtape, Thug Love. This latest clip is for the DKevrim-produced track "Bad Gal." Mixtape available now on Datpiff.

 

Directed by @LaloTheGiant




Views: 3781

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by SMP on April 3, 2013 at 7:33pm
this bit-ch ain't popping no guns LMAO, asian hoe saying n**** just to feel cool and s***, the f*** is up with that? lol
Comment by Paul Bearer jr. on April 3, 2013 at 5:29pm
shes like 3 feet tall she aint street she don't be poppin s*** this s*** is wack f*** outta here
Comment by Paul Bearer jr. on April 3, 2013 at 5:28pm
this b**** is gona get aired out believe that, in the 90s ppl wanted to be real m************ they seen on tv which were rap artists, then you had those ppl who were wanabes who are on tv today,they did it because they liked what they saw, today kids watchin tv are lookin at fake m************ the "wanabes", so what you think the future kids on tv are are gone be like? fake as a m*********** and WACK lol truth!
Comment by Paul Bearer jr. on April 3, 2013 at 5:22pm
this is f****** ridiculous, how do ppl allow this s*** on here
Comment by nicolas on April 3, 2013 at 3:27pm
I like it bad gal dere
Comment by Rafer on April 3, 2013 at 2:39pm
she looks like a b****
Comment by QuEeNsFiNeSt on April 3, 2013 at 2:11pm
She Bad As F*** But She Trash
Comment by CrazyyCanuck on April 3, 2013 at 1:56pm
She's hot but I can't listen to a girl talk about s*** like this
Comment by Tdubl on April 3, 2013 at 1:24pm
It clearly ain't enough after school activities for MF's.
Comment by Samuel on April 3, 2013 at 1:08pm
like she talking tough...but how can anyone take her serious lmao... only she could do is set a n**** up cause she a sexy woman but i aint buying she popping guns and s***..



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

My Name Is My Name commented on NewMusic's blog post Lil Uzi Vert - Do What I Want (Official Music Video)
"he dropped one of the best songs of the year with xo tour life... and he makes a video for this shite song? smh"
3 hours ago
paschal mede liked NewMusic's blog post Casanova - Stick & Move (Official Music Video)
4 hours ago
Big_FRED_420 commented on Besir Esati's blog post John Legend Performs 'Sure Fire' On The Late Show With James Corden (Video)
"SAWFT!"
4 hours ago
Big_FRED_420 commented on NewMusic's blog post Lil Uzi Vert - Do What I Want (Official Music Video)
"You cant do s*** n****.. Can barely rap"
4 hours ago
Big_FRED_420 commented on NewMusic's blog post Tory Lanez - Shining (Remix)
"Homo n****.. He would try to remix some Beyoncé s***... Smh"
4 hours ago
Big_FRED_420 commented on G-Unit Promotions's blog post Axel Leon Set To Headline His First Show at SOB's in NYC [Details Inside]
""And Friends" What friends? Haha who this f*** is this Z list rapper anyway to begin with? Who? Who? Who? Who?"
4 hours ago
Big_FRED_420 commented on G-Unit Promotions's blog post Axel Leon Set To Headline His First Show at SOB's in NYC [Details Inside]
"Nobody gives a s***"
4 hours ago
Rico Banks posted a blog post

New Music: A.O.C Allstars "Sun Up Sun Down, Kitchen Talk" @sha_aoc

New music from A.O.C Allstars "Sun Up Sun Down, Kitchen Talk" out now via spinrilla.com.A.O.C Allstars - Sun Up Sun Down, Kitchen TalkSee More
5 hours ago

© 2017   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy