Hilarious: Kim Kardashian & Kanye West's Baby Makes A Run For It After Finding Out Who Her Parents Are [Via Conan O'Brien] Video

 

Video After The Jump

 

Kim Kardashian and Kanye West wanted to find out if their baby was a boy or girl, so Kim goes in for an ultrasound. During the ultrasound the baby becomes aware that Kim and Kanye are her parents and wants no part of it.

 

Watch the hilarious footage from Conan O'Brien as the baby hijacks a police car and commandeers a motorcycle while leading cops on a high speed chase.

 






Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube

Views: 8333

Tags: &, A, After, Are, Baby, Conan, Finding, For, Her, Hilarious:, More…It, Kanye, Kardashian, Kim, Makes, O'Brien], Out, Parents, Run, Video, West's, Who, [Via

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by KEIZER SOZE on January 18, 2013 at 6:10pm
A MAID or NANNY or MAIDS & NANNYS are gonna RAISE that KID (lol) KIM & KANYE will SPOIL it with MONEY but NOT with Their ATTENTION ...
I WONDER how much TIME & EFFORT .. JAY & BEY put in with BLUE IVY .. BEYONCE looks like a GOOD MOM
Comment by SMP on January 18, 2013 at 5:41pm
LMAOOOOOOOOOOOOOO, funny as fu-ck, that's pure disrespect to them 2 losers but they deserve it, that's what happens when all you care for is getting attention no matter what, a fa-ggot impregnated a talentless hoe and they, together, would do anything to get the general public's attention, if I was that gayfish baby, I would have done the same, with parents like that, LMAO
Comment by This5 on January 18, 2013 at 5:12pm
So True
Comment by LIL LORD on January 18, 2013 at 2:53pm
Hahaha.
Comment by Timur on January 18, 2013 at 10:43am
gayfish s*** baby? i don't wanna live on this planet anymore
Comment by ShystyOne on January 18, 2013 at 9:39am
Awsome! lol
Comment by Zaza on January 18, 2013 at 9:32am
OMG!! that was so funny!! Love Conan!! #TeamCoco
Comment by Emmanuel Leke on January 18, 2013 at 8:48am
Not funny at all #weird
Comment by Dwayne on January 18, 2013 at 8:34am
GTFOFH
Comment by T.T.S. on January 18, 2013 at 8:16am
I don't really find this funny, as a matter of fact this is gross.



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

jBrizzle commented on NewMusic's blog post Waka Flocka - 0 To 100 (Freestyle) Official Music Video
"I know ni**az never been to a college they just trying to whip a Benz out of Pyrex lol"
4 minutes ago
Menace Man commented on ChasinDatPaper's blog post Man With Rare Disease Sues Shaquille O'Neal, Waka Flocka & Trey Burke For Mocking Him On Social Media
"gtfoh...how you gonna sue because YOU posted a pic of Yourself and others reposted it...and then to say they did it with intentions lowering the plaintiff's reputation...foh...and if thats the case sue everyone who commented on it because as he…"
16 minutes ago
Ekenzino john commented on ChasinDatPaper's blog post Man With Rare Disease Sues Shaquille O'Neal, Waka Flocka & Trey Burke For Mocking Him On Social Media
"Michael jackson would not have mocked this man I could remember that boy that had AIDS in the 90s that died later mj dedicated a song 2 him called gone 2 soon.ppl like mj are real role models not bastards like this its not fair he didn't create…"
47 minutes ago
King Siddy commented on ChasinDatPaper's blog post Congrats! Swizz Beatz & Alicia Keys Celebrate 4th Wedding Anniversary. Announce They Are Expecting A 2nd Child (Pics)
"#SmokeScreen lol"
53 minutes ago
Them504boyz commented on ChasinDatPaper's blog post Man With Rare Disease Sues Shaquille O'Neal, Waka Flocka & Trey Burke For Mocking Him On Social Media
"Hopefully he gets paid., mfs always making fun of someone"
1 hour ago
C~Bop commented on NewMusic's blog post M.O.P. - 187 (Prod. By Fizzy Womack. Scratches By DJ Premier)
"S*** Iz Hottt ... Salute 2 that M.O.P. Movement ..."
1 hour ago
C~Bop liked NewMusic's blog post M.O.P. - 187 (Prod. By Fizzy Womack. Scratches By DJ Premier)
1 hour ago
YKham commented on NewMusic's blog post Waka Flocka - 0 To 100 (Freestyle) Official Music Video
"Freestyle and Waka Flocka should never be in the same sentence"
1 hour ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy