HOT OR NOT?

Views: 69

Tags: back, bullsh*t, deep, havoc, mobb, my, on

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Young Guerilla on March 6, 2011 at 8:41am
YaYo`s "Twitter Gangstas" is better !!!
Comment by Young Guerilla on March 6, 2011 at 8:36am
hot
Comment by Infamou$Hill on March 4, 2011 at 10:30pm
Good track.
Comment by UNCLEDADDY on March 4, 2011 at 10:27pm
WE DONT LIKE YOU NEITHER
Comment by stinka on March 4, 2011 at 2:21pm
MOBB DEEP GUTTA! REAL RECOGNIZE REAL!EAST BALTIMORE N***** F*** WIT THE MOBB! FREE P !!!!!!!
Comment by goran on March 3, 2011 at 11:30pm
HAVOC IS BACK!P IS COMING!
Comment by FLAHOMIE on March 3, 2011 at 8:05pm
M O B B DEEP.................................FREE P NAW F** THA WELCOME HOME P WHERE U BELONG!
Comment by G-Unit_Soldier_420 on March 3, 2011 at 6:11pm
P COMIN HOME SOON!
Comment by G-Unit_Soldier_420 on March 3, 2011 at 6:10pm
NIIIIICE HAVENT HEARD FROM HAVOC INA WHILE
Comment by Josh on March 3, 2011 at 3:52pm
daaamn. havoc went hard. p coming home idk why they were f***** with g unit bcuz they are veterans. Thats' like waka flocka signing nas



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

VeinyDick Tracy commented on 50 Cent's blog post New Heat!! 50 Cent - Get Low ft. Jeremih, 2 Chainz & T.I. [TI50]
"This might be the worst single of 50's career. What in the hell was he thinking? Autotune? Really? I hope he starts to back peddle and say that this is not the first single for SKI. Triple SMH"
3 minutes ago
VeinyDick Tracy commented on 50 Cent's blog post New Heat!! 50 Cent - Get Low ft. Jeremih, 2 Chainz & T.I. [TI50]
"E M B A R R A S S I N G"
5 minutes ago
VeinyDick Tracy commented on NewMusic's blog post Juicy J Ft. Drake & Ty Dolla $ign - Tryna F*ck
"H O R R I B L E The check must have been fat for Drake to disgrace himself by jumping on this garbage. This is worse than Get Low by 50 cent"
7 minutes ago
NewMusic posted blog posts
10 minutes ago
Derek Lemire posted blog posts
11 minutes ago
ThePotent1 commented on ChasinDatPaper's blog post Hilarious: Jack Thriller Gets Disrespectful With 40 Glocc Over Boxing Match "I'm Gonna Beat The Snitch Out You" (Video)
"J Thriller is more gangsta than 90% of these cup cake rappers. He aint Plies."
13 minutes ago
Them504boyz commented on ChasinDatPaper's blog post Hilarious: Jack Thriller Gets Disrespectful With 40 Glocc Over Boxing Match "I'm Gonna Beat The Snitch Out You" (Video)
"Lmao bit-ch glock puzzy face"
30 minutes ago
FUCCOUTTAHURRDA1ULUV2HATE! commented on ChasinDatPaper's blog post Hilarious: Jack Thriller Gets Disrespectful With 40 Glocc Over Boxing Match "I'm Gonna Beat The Snitch Out You" (Video)
"Boo dis is not fun or cool. Cuz dey both g unit"
39 minutes ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy