Gucci Mane - Trap God [Free Mixtape Download]

 

Gucci Mane drops off his Trap God mixtape. The Brick Squad boss recruited Young Scooter, Waka Flocka, T-Pain, Birdman, Meek Mill, Kevin McCall and more for the project.

Views: 5287

Tags: -, Download], God, Gucci, Mane, Mixtape, Trap, [Free

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Curtiss on October 18, 2012 at 1:42pm
It's Bricksquad Day!!! 10/17 Frenchie got a new mixtape out
Gucci
and Ice B dropped 2 tapes today
Comment by Marvin Bernard on October 18, 2012 at 12:51pm
Let me be the first to congratulate Tony Yayo on his rumored seed; also Sophia Rosado is a banger. GGGUnit!! Get that GPG5 when it drops soon! http://allhiphop.com/2012/10/17/hip-hop-rumors-tony-yayo-expecting-a-baby-by-a-hot-vixen/
Comment by F U C K IT!! (51-50) on October 18, 2012 at 12:48pm
LOOL DAMN I WAS JUST ABOUT TO SAY I SEE RICK ROSS ON THIS IM NOT DOWNLOADING BUT SOMEONE ELSE ALREADY BEAT ME TO IT ..... THIS ALBUM WILL NOT BE DOWNLOADED BECAUSE IT CONTAINS A FORMER C.O .... AND THAT ALSO MAKES GUCCI MANE A FAKE... I LOST RESPECT FOR GUCCI
Comment by PLAYBOYD on October 18, 2012 at 12:40pm
Yeah f*** rozayyy!!! just plain ugly fatty titty n**** that thinks he's a boss nobody want to see you drooping your pants so you and meek can have easy access to the streeks, I mean streets oh fake a** jewelry wearing mfs put a god damn shirt on fat assss since you so distinguished and sophisticated with your fraud assssss
Comment by Nsc on October 18, 2012 at 11:09am
Do you ppl get tired of everybody rapping on the same beat... geez its like 100 lex lugers and drumma boys it seems.. Somebody rapp shot me a hot 16 from a Ross song that doesnt have a feature
Comment by unitg on October 18, 2012 at 10:13am
And I know he goin hard at young jeezy sad part is jeezy ain't goin respond
Comment by unitg on October 18, 2012 at 10:12am
I would've downloaded it bt I seen a officer ricky feature sorry I don't wanna hear nothin wit rick ross on it playa nothin I don't even like hearing his name sorry Gucci next time leave officer rozay off the features
Comment by Shane Shadrach on October 18, 2012 at 10:04am
Make $250 a day...make your money here http://iearn123.com/ref.php?page=act/ref&invcod=1517
Comment by Joseph Fugate on October 18, 2012 at 10:02am
bwwaahhhaa...y'all actually listen to this?
Comment by kirstin neil on October 18, 2012 at 8:32am
Not bad at all x



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy