Future & Rick Ross - Don't Even Know It ('U.O.E.N.O.' Cartoon Parody) Video

 

Video After The Jump

 

Hyena House Entertainment has some fun at the expense of Rick Ross and Future in their cartoon parody for "U.O.E.N.O. (You Don't Even Know It)." 

Contact Hyena House ENT "thehyenahouse@gmail.com"


https://twitter.com/HyenaHouseEnt
http://www.youtube.com/user/HyenaHous...
https://www.facebook.com/hyena.house.3
http://vimeo.com/user18183019





U.O.E.N.O. Parody Lyrics

Future!!! Uggh!!! Boss! Turn up! You didnt even know it. It seem like a lot of yall got me f***** up. When i pull up to the fast food, yall be lookn scared . like i'm finna eat your food or something. Yall really got me misconstrued. so im bout to clear some s*** up- you didnt even know it

----Chorus----
I just lost 10 pounds you didnt even know it- you didnt even know it
Keep food under my titties- you didnt even know it
Got high cholesterol- you dont even know it
Just lost my deal wit reebok- you didnt even know it
I just ate yo lunch- you didnt even know it
I love captain crunch- you dont even know it
I might rape yo girl- you didnt even know it
Might get a jerri curl- you didnt even know it

------Rick Ross Verse 1-----------
is that a healthy snack?
throw dat s*** in the back!
I want fried food, sweet snacks
in my mayback
When my fridge looking scarce
My apetite is fierce
One time i got so hungry
i even ate my beard
and yo girl she coming wit me
cuz we both got nice titties
we both went on a shopping spree
at Victoria secret
No she know my braw size
Throw some D's on it
Now pass me dem fries
Wit some cheese on it
and f*** a tomato
My toothpaste is Mayo
Im shaped like a Halo
I never dance like faybo
But my whip do lean wit it - when im in da ride
And if a n**** touch my food- He commiting suicide

----Chorus-----

-----Verse 2 Future-----
Future!!!!! Turnup! Turnup!
FreeBand! Freeband! For Everybody and Dey Mama
Ima Kick it like Dis. Lets Go.
Got Freebands on Deck- You dont even know it
Got Ciara in my bed - you dont even know it
Got a thousand Dollar ice watch - you dont even know it
God Damn I'm The Man! You dont even know it
You Hear what im sayn- but you dont even know it
Im Still gon get paid- you dont even know it
Im in Luv luv luv luv luv luv luv luv luv luv
you didnt even know it
uggh- WTF was that? Turn uuupp
No WTF was Dat? You werent even speaking english
Turn up! Calm Down! Eat a sandwich
Ugghh! Boss!

----Chorus------



 

 

 

 

Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube Like MY Facebook Page Connect With Me On Linkedin

Views: 9052

Tags: &, ('U.O.E.N.O.', -, Cartoon, Don't, Even, Future, It, Know, Parody), More…Rick, Ross, Video

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Akuma on May 12, 2013 at 12:04pm
i died lol hilarious
Comment by carlito's way on May 12, 2013 at 11:47am
what does future be saying lol
Comment by Ari on May 12, 2013 at 11:20am
funny :)
Comment by GC on May 12, 2013 at 11:09am
This funny as s*** lol
Comment by SMP on May 12, 2013 at 10:19am
they made that dumb a-ss future look and sound retarded as fu-ck LOL!!!!
Comment by SMP on May 12, 2013 at 10:19am
lmao @ "I might rape yo girl" WTF



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Merry Christmas Sidney posted a status
"I NEVER got that from you know who and that's more real than this sit.Thx"
8 minutes ago
Merry Christmas Sidney posted a status
"I shook his hand and we parted ways .Never in my 40 years has that happened to me.1. ."
12 minutes ago
the enforcer liked corentin's blog post Minecraft Creator Snatches Bonkers Bev Hills Megamansion From Beyoncé and Jay-Z For $70MM
12 minutes ago
Timur commented on corentin's blog post Mase Lost 1.5 Million Followers In Today's Instagram Clean Up - Delete His Account
"lol"
18 minutes ago
Timur liked Thisis50 TV's blog post OG Sole Grand Opening (Odell Beckham Jr, Fred Da Godson, AZ, Cipha Sounds) - TI50
19 minutes ago
Timur liked Thisis50 TV's blog post Lizzle Talks "Too Much"; Label Situation; Next Single - TI50
19 minutes ago
Merry Christmas Sidney posted a status
"Offc.Lai is cool I want you to know he didnt write me a ticket for being broke on Expoline.He understood.And didnt embarrassed me in public."
24 minutes ago
GGerring commented on ChasinDatPaper's blog post Bobby Shmurda & GS9 Crips Arrested In NYC For Involvement In Drug Dealing, Guns & Multiple Shootings *Update* Bobby Charged W/Conspiracy To Commit Murder. Held On $2 Million Bail (Video)
"Random thought. take it for what its worth. i'm black by the way. white people commit a crime and they are behind them no matter what. companies raised money for zimmerman and wilson. right or wrong these were young kids who were heavy inn the…"
31 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy