Future & Rick Ross - Don't Even Know It ('U.O.E.N.O.' Cartoon Parody) Video

 

Video After The Jump

 

Hyena House Entertainment has some fun at the expense of Rick Ross and Future in their cartoon parody for "U.O.E.N.O. (You Don't Even Know It)." 

Contact Hyena House ENT "thehyenahouse@gmail.com"


https://twitter.com/HyenaHouseEnt
http://www.youtube.com/user/HyenaHous...
https://www.facebook.com/hyena.house.3
http://vimeo.com/user18183019





U.O.E.N.O. Parody Lyrics

Future!!! Uggh!!! Boss! Turn up! You didnt even know it. It seem like a lot of yall got me f***** up. When i pull up to the fast food, yall be lookn scared . like i'm finna eat your food or something. Yall really got me misconstrued. so im bout to clear some s*** up- you didnt even know it

----Chorus----
I just lost 10 pounds you didnt even know it- you didnt even know it
Keep food under my titties- you didnt even know it
Got high cholesterol- you dont even know it
Just lost my deal wit reebok- you didnt even know it
I just ate yo lunch- you didnt even know it
I love captain crunch- you dont even know it
I might rape yo girl- you didnt even know it
Might get a jerri curl- you didnt even know it

------Rick Ross Verse 1-----------
is that a healthy snack?
throw dat s*** in the back!
I want fried food, sweet snacks
in my mayback
When my fridge looking scarce
My apetite is fierce
One time i got so hungry
i even ate my beard
and yo girl she coming wit me
cuz we both got nice titties
we both went on a shopping spree
at Victoria secret
No she know my braw size
Throw some D's on it
Now pass me dem fries
Wit some cheese on it
and f*** a tomato
My toothpaste is Mayo
Im shaped like a Halo
I never dance like faybo
But my whip do lean wit it - when im in da ride
And if a n**** touch my food- He commiting suicide

----Chorus-----

-----Verse 2 Future-----
Future!!!!! Turnup! Turnup!
FreeBand! Freeband! For Everybody and Dey Mama
Ima Kick it like Dis. Lets Go.
Got Freebands on Deck- You dont even know it
Got Ciara in my bed - you dont even know it
Got a thousand Dollar ice watch - you dont even know it
God Damn I'm The Man! You dont even know it
You Hear what im sayn- but you dont even know it
Im Still gon get paid- you dont even know it
Im in Luv luv luv luv luv luv luv luv luv luv
you didnt even know it
uggh- WTF was that? Turn uuupp
No WTF was Dat? You werent even speaking english
Turn up! Calm Down! Eat a sandwich
Ugghh! Boss!

----Chorus------



 

 

 

 

Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube Like MY Facebook Page Connect With Me On Linkedin

Views: 9180

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Akuma on May 12, 2013 at 12:04pm
i died lol hilarious
Comment by carlito's way on May 12, 2013 at 11:47am
what does future be saying lol
Comment by Ari on May 12, 2013 at 11:20am
funny :)
Comment by GC on May 12, 2013 at 11:09am
This funny as s*** lol
Comment by SMP on May 12, 2013 at 10:19am
they made that dumb a-ss future look and sound retarded as fu-ck LOL!!!!
Comment by SMP on May 12, 2013 at 10:19am
lmao @ "I might rape yo girl" WTF



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

George Dj-indeed Turner posted a blog post

I_AM_V - From Me To You

Rapper I Am V from Long Island NY, has been rapping for 10 years being a serious artist in the last 2. Artist I Am V has a song with TravMBB. The rapper I Am V has been arrested once for selling marijuana & dropped out of college to pursue his dreams in music. Follow the artist on Twitter ( @Gfolo88 ) and Instagram ( @trashtalknv )!See More
10 minutes ago
Poetic Killa liked Poetic Killa's blog post **NEW MUSIC** By JAE - "Song Cry" (Intro)
39 minutes ago
Poetic Killa posted blog posts
39 minutes ago
TampaMystic posted a blog post

[Single] Skittz ft ​D​mack ​Swagger - MC Hammer @Styleoutskittz

Check Out the new single from artist Skittz Ft Dmack Swagger titled "Mc Hammer". This is def something for the Clubs and the streets. Sleeping on this is not an option bounce with the rest of the hittasProducer: Deedotwill Twitter / IG: Styleoutskittz For booking skittzfly11@yahoo.com​LISTEN HERESee More
48 minutes ago
Eddy commented on G-Unit Promotions's blog post Gabrielle Union Says Eminem Is Her Spirit Animal + Shes A Big Dave East Fan [Video]
"Gabrielle hold this L for saying Eminem, the most overrated rapper of all time, who has the most delusional fan base ever, is your spirit animal LMAO"
55 minutes ago
Daphenous Reid commented on Besir Esati's blog post Ab-Soul x Breakfast Club: Talks New Album, Beefs, Politics, Confirms Kendrick Lamar & J.Cole Album (Video)
"WEST COAST"
1 hour ago
Daphenous Reid commented on G-Unit Promotions's blog post Gabrielle Union Says Eminem Is Her Spirit Animal + Shes A Big Dave East Fan [Video]
"YAY AREA!!!!"
1 hour ago
ThaKid520 commented on G-Unit Promotions's blog post Gabrielle Union Says Eminem Is Her Spirit Animal + Shes A Big Dave East Fan [Video]
"He was a young dumb 15 year old kid when he said that stuff. While you are a grown man using racial slurs all day long."
2 hours ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy