Former Bad Boy Artist Loon Arrested In Belgium On Charges Of Heroin Distribution

 

The fall of former Bad Boy artists continues.

 

Amir Junaid Muhadith aka Loon has been arrested in Belgium on charges of heroin distribution. According to Parlemento, the former rapper was in Brussels to give a lecture. He was detained at the request of the United States under the Patriot Act, following a May 2011 indictment that alleges he “knowingly and intentionally” possessed with intent to distribute at least one kilogram of heroin in North Carolina between early 2006 and September 2008.

 

A copy of the indictment was posted on the website DDotOMen on Friday November 25.

 

Loon enjoyed musical success between 1999 and 2003. First as a part of Ma$e's Harlem World group before going solo. He was featured on Diddy's hit record "I Need A Girl Pt.1" in 2001. In 2003 he released his self titled debut album which featured the song "Down For Me."

 

Born Chauncey Lamont Hawkins, Loon converted to Islam in 2008 and legally changed his name.

 

 

 

 

 

Loon Ft Mario Winans "Down For Me"

 

 

 

 

 

Loon speaks on conversion to Islam

 

 

 

Follow Me

Join Our Facebook Fan Page Check Us Out On MySpace Follow Us On Twitter Follow Me On Youtube

Views: 14461

Tags: Arrested, Artist, Bad, Belgium, Boy, Charges, Distribution, Former, Heroin, In, More…Loon, Of, On, combs, diddy, harlem, ma$e, mase, puffy, sean, world

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Anthony Okafor on November 30, 2011 at 10:05am
LMFAO!!! Loon WTF happened B?????
Comment by JMC fam on November 29, 2011 at 12:11pm
f****** weirdo.
Comment by MASTER on November 27, 2011 at 2:25pm
Should've stuck to rapping. Won't get a T.I. sentence for this one.. Stay tuned..
Comment by Mookie on November 27, 2011 at 2:21pm
Cthu That n**** A Muslim
Comment by Kawoos on November 27, 2011 at 5:37am
@karl sullivan...you are one sad c***. for real.
Comment by karl sullivan on November 27, 2011 at 2:30am
f*** islam, should b banned, nothin but trouble. religion is for sad c****
Comment by KING on November 27, 2011 at 12:11am
hahaha this dumb azz nicca @cblaccdadon you know he aint a hood nicca. a kilogram is a key fool
Comment by jay on November 26, 2011 at 8:52pm
WHATS GOIN ON WITH EVERYBODY THAT SIGNS TO BAD BOY, MASE (TURNS PASTOR), LOON (TURNS MUSLUM), SHYNE (TURNS JEWISH), IF THAT DOESNT CONVINCE EVERYBODY THAT PUFFY DOES VOODOO, I DONT NO WHAT WILL LOL
Comment by jay on November 26, 2011 at 8:52pm
WHATS GOIN ON WITH EVERYBODY THAT SIGNS TO BAD BOY, MASE (TURNS PASTOR), LOON (TURNS MUSLUM), SHYNE (TURNS JEWISH), IF THAT DOESNT CONVINCE EVERYBODY THAT PUFFY DOES VOODOO, I DONT NO WHAT WILL LOL
Comment by jay on November 26, 2011 at 8:52pm
WHATS GOIN ON WITH EVERYBODY THAT SIGNS TO BAD BOY, MASE (TURNS PASTOR), LOON (TURNS MUSLUM), SHYNE (TURNS JEWISH), IF THAT DOESNT CONVINCE EVERYBODY THAT PUFFY DOES VOODOO, I DONT NO WHAT WILL LOL



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Pandaemonium commented on ChasinDatPaper's blog post U.S. Sending 3000 Military Personnel To West Africa To Fight Ebola (Video)
"the bigger question is why?? population control is a given but obviously there is another reason too!! maybe to observe and perfect the effects if there new virus perhaps it would also be easier to give it to people too!!"
1 hour ago
Pandaemonium commented on ChasinDatPaper's blog post U.S. Sending 3000 Military Personnel To West Africa To Fight Ebola (Video)
"This is an artifical outbreak. im sure this s*** was made in a lab didnt the first outbreak happen not long after WHO set up shop in Africa??? i think its man made not from a damn monkey!!"
1 hour ago
Mone liked Lloyd Banks's blog post Lloyd Banks Talks 'Changes'
1 hour ago
F***THEWORLD commented on ChasinDatPaper's blog post Cheapskate? Waitress Claims Floyd Mayweather Jr. Left Without Tipping On $25K Bill The Day After Earning $32 Million
"I can tell who the niqq3rs are in here! I feel bad for anybody that has to serve any of u monkeys and ur race. Since yall dont work, yall dont know how hard it is. Tipping is mandotory, especially in Vegas for Celebs. If he was comped, wh"he…"
1 hour ago
T liked Thisis50 TV's blog post Mike P's Music Review EP 55 - Big Sean, Rittz, Jhene Aiko - TI50
1 hour ago
F***THEWORLD commented on Tony Yayo's blog post Video: Tony Yayo Talks 'Digital Scale'
"Thats my niqqa YAY... #ELCHAPO3 #PASSPORTGANG"
1 hour ago
F***THEWORLD liked Tony Yayo's blog post Video: Tony Yayo Talks 'Digital Scale'
1 hour ago
Abubakari Sadic commented on Tony Yayo's blog post Video: Tony Yayo Talks 'Digital Scale'
"The Talk Of New York"
1 hour ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy