Father Catches 16 Year Old Daughter Having Sex, Shoots Boyfriend 4 Times !

Views: 1640

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Bugsy Black on October 20, 2009 at 1:29am
Well damn!!!
Comment by Mattric Maffya on October 19, 2009 at 10:51pm
Thats fukked... Reminds me of when I was 16 n got my neighbours daughter pregnant... Her dad came over Shot Gun in hand, Thank God I wasn't home... And I also thank God that we moved 2 days later... LOL Lucky SOB I am
Comment by el nino on October 19, 2009 at 8:48pm
i bet it comes out that the dude was f****** his step daughter
Comment by osixx on October 19, 2009 at 8:47pm
smh
Comment by Jersey on October 19, 2009 at 7:16pm
He said dont shoot...lol.....Yeah but you were on top of daughter?.....GTFH.....Lawyer up and you will be ok. Cops already saying he seems like a nice guy. Listen his court proceedings going to have alot of professional parents who give uh ***** about their daughters just like him. He just snapped thats all. I have three daughters and I know. He didnt think long enough he just reacted. He say the H.E.L.L. with just pushin his wig back...Im uh load this boy azz wit sum lead.
Comment by R i ¢ h i e on October 19, 2009 at 6:11pm
Wierd.
Comment by JOC on October 19, 2009 at 6:00pm
he should of just beat his a** silly, but if it was me id lose the plot too
Comment by XxANG3LxX on October 19, 2009 at 5:57pm
he wwent 2 harrddd he shud of jus fukeedd da gurls bf up
Comment by sfpotatohead on October 19, 2009 at 3:24pm
he serving at least 10 years
Comment by 1THUG aka Tha NYCHA LEGEND!! on October 19, 2009 at 1:41pm
damn tha selly step pops tried tah give that negga A.I.D.S. (An Intentional Deadly Shot)



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

dredai commented on ChasinDatPaper's blog post Bill O'Reilly: Slaves That Built The White House Were “Well-Fed And Had Decent Lodging.” (Video)
"Bill is so fooley"
10 minutes ago
Ze' commented on ChasinDatPaper's blog post Freddie Gray Death: Baltimore Prosecutors Drop All Remaining Charges Against Officers Accused Of Wrongdoing Following Acquittals Of 3 (Video)
"F***THEWORLD Youre the biggest fool on this is 50 and u know that. U come here in and u say a lot of f***** up s***. Yeah some may be true. Getting killed while black is a big pay day. A pay day the government has to fork over to save face and…"
15 minutes ago
united-gs commented on ChasinDatPaper's blog post Bill O'Reilly: Slaves That Built The White House Were “Well-Fed And Had Decent Lodging.” (Video)
"Further more, no way i am gonna engage in an argument with a pinkclit name "yoyoey da pat" lmap...fck is that? You are trying to distance yourself from bill hoerilley, but yet you sound just like him, an obnoxious self fanatic puss¥"
16 minutes ago
united-gs commented on ChasinDatPaper's blog post Bill O'Reilly: Slaves That Built The White House Were “Well-Fed And Had Decent Lodging.” (Video)
"@YoYoey, lmao....dude your simple words just dont move me, they really dont...you are he who knows not and knows not that he knows not, you a fcking fool, an idiotic imbicile who thinks he is of worth because he has internet I never claim to be a…"
21 minutes ago
paul commented on ChasinDatPaper's blog post Bill O'Reilly: Slaves That Built The White House Were “Well-Fed And Had Decent Lodging.” (Video)
"I hear he's gonna be retiring sometime soon, sooner better than later. GTFO from TV Bill O the Clown."
23 minutes ago
THA D0N commented on ChasinDatPaper's blog post Bill O'Reilly: Slaves That Built The White House Were “Well-Fed And Had Decent Lodging.” (Video)
"LMAOO This old dingy bigoted idiot is still alive? He's been saying dumb s*** and lies for YEARS. I feel bad for anyone who watches and subcribe to this guy"
44 minutes ago
Shamika Sanders posted blog posts
52 minutes ago
kdough posted blog posts
57 minutes ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy