Eminem Radio Interview On French Radio Skyrock "If I tell them 'They want me' .. They will"" "It's like Relapsing back to the first 2 albums"[Audio] [Transcript Inside]



Thisis50.com
Quantcast
Eminem was on the biggest Rap radio in France Skyrock today to present "Relapse"
This show hosted by Difool is one of the biggest radio show in Europe


Talks about 2 albums in a year:
"I figured since I've been gone for a while..I had to"

"It's been a while .. yeah I missed [the rap game]"


About Relapse

"The only guest appearance on this album is Dr Dre .. Production is all Dr Dre except for 1 song called Beautiful"

"The main theme of the record has a lot to do with me getting sober .. givin up drugs .. and it's also kinda like relapsing back to the first 2 albums"



About We Made You and going at celebrities:

"I haven't met any of them .. I haven't met Kim Kardashian, Jessica Alba ..
these are all woman that I haven't met yet but I'm basically tellin them that they want me.

It's a reverse psychology .. if I tell them 'they want me' .. they will"



Previously: Eminem arrives in Paris

Views: 287

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by sofianesadani on May 11, 2009 at 8:54pm
sicking
Comment by sofianesadani on May 11, 2009 at 8:54pm
and mother f*** if you need more ican't to do more best
Comment by osixx on May 7, 2009 at 7:20pm
a lil hard to understand but i guess POW!
Comment by international kiki on May 7, 2009 at 6:05pm
I really agree with the person : the translator should never b heard when speakin english, it do make it tuff. I 'm french & hip hop 4 real, Em' got a warm welcoming , pretty cool... my only question is & I hope someone answer it; my come Em' don't have a house here in France ? Him Dre & 50 ; the South would love them, not the dirty dirty ;-)...the south of france !!!! The Whole G UNIT , these cats R a lil special , the Last of a Dyin Breed without a doubt ! now we would all like to C Marie & Em' sit down have a glass of rosé, chop it up , wining dime, f*** a detox !! SiKe ! I'm just kiddin ! get ur detox on ! but everybody wanna C Marie moving around on thisis50.com, with U or without U , much better with U ;-) I'm almost sure she speaks english ; most of us do , it's automatic , we all learn it @ shcool , u just have to make us comfortable enough to speak it, it also helps to say a few things in french, it never hurts, 4 example : salut ça va ? = hey what's up ? - Dégage connard ! = get the f*** out of here sucker ! salut mad'moiselle (I cut in half 4 prononciation, true spellin' mademoiselle), it means what's up young lady ! Holla 4 the rest, yall get the point

Now, if Marie is all of that , like skyrock coz it is pretty cool, then this can b good , yeah i mean u know, foreign affairs @ its best in this Recession ;-) the french , they don't know how to have fun , they know how to get drunk ! even being drunk they don't know how 2 have fun , but Now if they C fun in front of them , they know how to keep the groove alive !!! Most of all, We look Good !

Peace I'm out
Comment by Melchior on May 7, 2009 at 5:35pm
si si ca a déhiré mercredi
Comment by YC on May 7, 2009 at 4:23pm
damn, i wanna hear what em got to say but this is like the third time i tried listening to this s***...their english is hard to understand or what not. its annoying to try
somebody please explain to me why Ciara is on the background????is this "this is CC" now or something lol seriously though she ain't even affiliated with the same labels or nothing is she?
Comment by M.K.J... on May 7, 2009 at 3:50pm
THIS INTERVIEW WAS HORRIBLE LOL...
Comment by DatNiggaAnt on May 7, 2009 at 2:44pm
Em's still the man...I was a lil upset with that last LP but I still think the EMINEM SHOW is still his best work to date...looking forward to the new one tho
Comment by bitchay on May 7, 2009 at 11:00am
suce mes boules héhé

em' est vraiment marrant, dommage qu'il soit pas resté plus longtemps...
Comment by `Skqndalouz on May 7, 2009 at 9:56am
suce mes boules haha



Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

NewMusic's 8 blog posts were featured
8 minutes ago
NewMusic posted blog posts
8 minutes ago
richard allan commented on ChasinDatPaper's blog post T.I. Rips President Trump For His Latest Comments On Charlottesville: "Exactly What I Expect From A Sucka" (Video)
"I'm sure a world leader gives a crap about what a mediocre rapper thinks (insert sarcasm here)."
10 minutes ago
Profile Icon via Twitter
Dave East - Paranoia: A True Story (EP Cover/Tracklist/Features) https://t.co/iREzZEp1cG https://t.co/y0coSg2O2z
Twitter22 minutes ago · Reply · Retweet
Michelle Magee posted a blog post

Get To Know Rapper "Boonie The Kid"!!

How long have you been doing what you’re doing and how did you get started in the first place?Well, I've been rapping my whole life but decided to start pursuing my rap career in 2011. I was influenced by the rappers who were hot when I was a child & also my oldest brother Noodles. Over time I realized I had a…See More
56 minutes ago
ChasinDatPaper's 4 blog posts were featured
1 hour ago
ChasinDatPaper posted blog posts
1 hour ago
Nancy Byron posted blog posts
1 hour ago

© 2017   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy